{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.968 visninger | Oprettet:

Peter B
Peter B
Tilmeldt:
1. aug 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Ryds 435 FC - prisvurdering {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er blevet tilbud en Ryds 435 FC med en 30HK Yamaha 2 takt samt tilhørende indreg. trailer. Båd og motor er fra 1995 og 1996. Det hele fremstår velholdt.

Hvad dælen skal jeg give for sådan et sæt i ren handel?

Takker for input eller erfaring med køb af lignende sæt.

mvh. Peter


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ryds 435 FC - prisvurdering
  • #1   17. aug 2011 Hej Peter. Jeg købte et tilsvarende sæt for ca. 1 år siden, dog med en 30 hk Honda 4-T og en bremset trailer (nysynet). jeg gav ca. 40.000,-
    Håber at du kan bruge det til noget.

    mvh.
    Poul


  • Peter B
    Peter B Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   18. aug 2011 Hej Poul. Tak for oplysningen. Din båd ser rigtig velholdt ud.

    Pt. har jeg spottet en 435 FC fra 2002 og 30 HK Johnson også fra 2002 + trailer - meget tæt på den pris du betalte, så det er nok niveauet, selvfølgelig afhængig af udstyr.

    Er du ellers tilfreds med båden til dit fiskeri?

    /Peter


  • #3   28. aug 2011 Hej igen Peter. Som udgangspunkt er jeg godt tilfreds. Jeg kan godt se at med de ambitioner jeg har, så bliver den nok hurtigt for lille, så hvis du er i tvivl om det samme, så køb en større model. Eller er mine erfaringer at 435'eren er lidt "tung bagi" og ret vindfølsom, og derfor ikke så nem at trolle med hvis man er alene i båden, men det går, når der bare ikke er for meget trafik smiley

    God fornøjelse smiley


  • Mogens  P
    Mogens P Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   10. nov 2011 Hej jeg har et sæt som du beskriver men kun med en 20 HK , jeg vil mene en rimelig pris hvis det er en 3 cyl motor er ca 25-30.000 kr

Kommentér på:
Ryds 435 FC - prisvurdering

Annonce