{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Både fra Bauhaus
  • #1   14. aug 2011 kender ikke noget til dem, men lurede på en sidst jeg var i bauhaus, den ser da rimelig reel ud, og prisen virker da ok for en ny båd med ny trailer og motor, dog ville jeg nok have ønsket mig en 15hk på den jolle.

• #2   14. aug 2011 Alt alt alt for dyrt og for ringe kvalitet. samlekvaliteten er ringe på den store model de har i randers.

• #3   14. aug 2011 Thyge : ift hvad ???
    de er ce godkendte og virker efter min mening billige .

• Christian D
    Christian D Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   14. aug 2011 Jeg så selv idag en i hillerød butikken, Kabinebåd på ca 17 fødder med 30 hk tohatsu motor, og landevejstrailer, for 99990.- kiggede kun kort på den, men tankerne er der, det kunne jo være der var en online katalog på denne og andre de sælger

• nogge ©
    nogge © Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 24
    #5   15. aug 2011 Hvis der er nogen der overvejer at købe sådan en blik båd der. (Det ligner godt nok ikke noget der holder længe) så vent et par måneder mere og køb den når de skal sende dem på fjernlageret eller tilbage til leverandøren så kan i nok få dem en del billigere:)

• #6   15. aug 2011 Troede sgu kun de havde den ene jolle jeg havde set i butikken og reklamen.

• Christian D
    Christian D Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   15. aug 2011 I vores butik (Hillerød) står der 3 eller 4 modeller

• #8   15. aug 2011 Har stået og kigget på diverse typer de har, og det er godt nok ikke noget jeg kunne finde på at smide penge i. Kabinebådene virker som nogle smalle badekar, og dårlig kvalitet. Pris er vel fair nok. Man får jo hvad man betaler for.

• #9   15. aug 2011 Prisen er efter min mening for dyre på de to modeller jeg har set, der er jo tale om virkelig grimme både i tvilsom kvalitet, traileren virker også noget klejn til den stor båd (kabinemodel) Motorene fra Tohatsu fejler dog ikke noget.

• Carsten F
    Carsten F Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #10   2. aug 2013 ...bedre sent end aldrig smiley

Jeg fulgte Nogge's råd og købte en "410 Style" direkte fra restlageret hos importøren (baadhuset.dk) for en måned siden. Sammen med båden købte jeg en trailer (Brenderup 500 basic). Motoren købte jeg seperat - det blev en Suzuki 25hk 4t - et kampagnetilbud. Samlet pris for båd, trailer og 25hk Suzuki... 43k. Det er vist kun 1000 mere end det oprindelige tilbud (men der var vist også lidt udstyr med).

Båden alene kostede 15k - og sammenligner man med noget lignende i topkvalitet, f.eks Yamarin 42 Open til over 41k - tjah, you do the math.

Sejlegenskaber - den banker som en Limbo, og er ikke særlig sidestabil - og har af ukendte årsager trim indstøbt i skroget og er til kortbenet motor. Alt i alt en spøjs lille båd. Kvaliteten er ok til prisen - men pga af halvsløje sejlegenskaber skal man være påpasselig når man giver fuld skrue. Jeg loggede den til ca. 45kmt med 3 mand (ca. 290kg) + udstyr, men kunne måske presse lidt mere ud af den med korrekt trim og skrue. Men tror ikke jeg ville bryde mig om at sejle stærkere.

Jeg så også på Bora 385, men den var simpelthen for ringe.

Billedet er en 410 Style. Ved ikke hvorfor det står på hovedet...???

profilbillede
  • Benny F
    Benny F Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #11   13. maj 2017 Har købt en 410 i bauhaus
    Båden sejler fantastisk med den 9.9 motor der var med
    Er meget stabil i vandet , god fiskebåd let at sætte i vandet
    Har desværre ikke tid til at bruge den
    Hvis nogen har interresse er den til salg
    30 K med trailer motor hyndesæt årer osv

Kommentér på: