{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.486 visninger | Oprettet:

revne- Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej !
Jeg har desværre opdaget en revne i bunden af min båd som jeg behøver lidt hjælp til.. Er i tvivl om glasfiberspartel med lidt ekstra fiber er nok, da revnen er en sted, hvor der er rimelig med belastning på især, når den er på traileren.. håber en af jer har lidt erfaringer med det.
revnen kan ses her http://www.baadgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=1886


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  revne- Hjælp!
  • #1   27. aug 2011 Glasfiber spartel er et forsøg værd, særlig hvis du kan flytte rullen på trailer så den ikke er lige under.

    Slib kanterne skrå, affedt, på med glasfiberspartelen (mas osse noget ind på bagsiden), slib plan, evt efterflyd, slib plan, mal, ta ud og test i bølge smiley


  • #2   27. aug 2011 glem spartel ! slib skrå kanter ( gerne lidt stort område ) og lig rigtig glasfiber i, jeg har oplevet at fiberspartel flækker/ løsner sig ved belastning, så gør det rigtigt første gang så det holder.....

  • #4   31. aug 2011 mange tak for jeres gode råd! .. har besluttet at den får den store tur, så det bliver gjort rigtigt i første forsøg og så det kan holde, så der kommer er stykke glasfiber i, så det holder.



  • michael j
    michael j Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Svar: 2
    #5   28. sep 2011 slib ca 5 cm på hver side af revnen, ned til glasfiberen, affedt med acetone, eller brug G-4 primer fra GELTOP, læg 3-4 lag 300grams pulvermåtte på. gør det samme indvendig fra, med 2-3 lag... slib båden plan ude fra , evt fin spartel, der efter mal 3-5 gange med epoxyprimer og så bundmaling på, ,,,hvis du primer behøver du ikke gelcoat. ,,, det er ikke så slemt og alle kan gøre det.

Kommentér på:
revne- Hjælp!

Annonce