{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

ringkøbing fjord {{forumTopicSubject}}

hej . er der en der ved lidt om fjorden, er det muligt at ankre op ved søndervig , (fjord siden ) og sejle med gummibåd ind , og viden i det hele taget , ,ligger i kolding nu men overvejer kraftig at flytte , men skal også være noget at sejle efter , kan se der er 6 havne .,

hvidesande
ringkøbing
bork (hvor vi overvejer at ligge )
stavning
hemmet
skaven,

og evt gode fiske pladser ( flade,sild,etc )

alt info er velkommen

hilsen brian


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  ringkøbing fjord
  • #1   28. sep 2011 Hej Brian

    Du kan ringe, jeg har svar på alle dine spørgsmål, født og opvokset i Ringkøbing
    sejlet der altid.
    21462224


  • #2   28. sep 2011 Hej Brian

    Evt. smid det op i denne gruppe http://www.baadgalleri.dk/grp_vis.aspx?GroupID=119
    Ringkøbing Fjord.

    Ligger selv i Bork Havn, har ikke erfaring med de andre havne sådan direkte, er nyere bådejer, men syntes bestemt at Bork er en hyggelig lille havn. Kan dog tilføje at hvis det er Baylineren 3555, så tror jeg IKKE det er Skaven du skal vælge (Lav vandstand) smiley


  • #3   29. sep 2011 hej hej ., tak for svarene , jakob, det vil jeg benytte mig af ., du skal nok blive træt af mig smiley

    thomas ., jo det er baylineren, jeg kan fortælle dig at ligger i kolding nord nu ,., og det er det mest dødsyge ., og spc hvis man har børn / lidt størrer der er simpelthen ikke en skid ., nu er den eneste " butik "
    pølsevognen også lukket ,m har på et tidspunkt været i bork og der må man da sige der er liv.


  • #4   29. sep 2011 Brian J:

    Flyt båden til Juelsminde, det er en hyggelig havn, som lige er blevet udbygget med ca 120 pladser, byen ligger helt nede ved havnen. Om sommeren er der masser af folk som lige kommer ned og vender, på deres motorcykel, amerikaner/veteranbil og får en is. Der er flere muligheder for at få noget at spise, på havnen.

    Der er fest to gange om året, på havnen; den almindelige havnefest og fest-i-hvalen.


  • #5   29. sep 2011 hej per. ja kunne også være en mulighed , men da jeg bor ved esbjerg ( tæt på varde ) vil det være lidt for langt .

    hilsen brian


  • #6   30. sep 2011 Bare OK

Kommentér på:
ringkøbing fjord

Annonce