{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.852 visninger | Oprettet:

Motorproblem? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille skagen 8-10 hk glødehoveds motor, den går super, men der kommer sq olie op af udstødningen, forstår det ikk....det kan være at det er fordi at alle samlinger på udstødningen samt potten ikke er tæt, der står røg alle steder på udstødning, og så sidder der en boks på motoren med olie i hvor den selv tager olien ind når hjulet kører rundt, den bliver hurtig tom synes jeg, der må da være noget galt?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorproblem?
Kommentér på:
Motorproblem?

Annonce