{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.766 visninger | Oprettet:

Pålidelig marine-værksted i Nordjylland {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg vil høre hvem folk herinde benytter sig af i forbindelse med serviceeftersyn og andre reparationer? Det skal helst være i Nordjylland/midt-vest.. Stor vægt på tillid, da min tillid til marineforhandlere - især i disse krisetider - kan ligge på et meget lille sted..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pålidelig marine-værksted i Nordjylland
  • #1   21. dec 2011 Af hvilken årsag har du ikke så stor tillid til marine forhandlere?

• #2   21. dec 2011 jeg for lavet hos Gjøl marine:)

• #3   21. dec 2011 Ålborg Marine Motor.....

Spørg efter Martin.

• #4   21. dec 2011 Sejlerbixen i Struer - tal med Mads
    Se evt. www.sejlerbixen.dk

• #5   22. dec 2011 thisted marinecenter¨ http://thistedmarinecenter.dk/
    eller peters auto og marine http://www.stumper.dk/

• #6   23. dec 2011 Jeg har ikke tillid til Marine-værksteder, fordi man næsten er nødt til at lave en underskrevet aftale over hvad der skal laves, før en marine-mekaniker går igang med at servicere ens motor. Problemet er, at marineforhandleren er så inhabil som han kan blive. Ved service er det svært at få en pris på forhånd, fordi "det kommer jo an på hvad der skal laves". Når så ens motor kører ind på værkstedet så går der et par dage og så kommer den ud igen med en regning som man synes virker høj, men man kan ikke rigtig gøre noget ved det. Mon ikke den glade marineforhandler ved et skønsspørgsmål flest gange hælder til, at en given del i motoren trænger til at blive skiftet? Han vil jo trods alt gerne have regningen så høj som mulig..

• #7   23. dec 2011 Okay og det har du så oplevet flere steder siden du kan sige sådan eller?

• #8   23. dec 2011 peters auto og marine er altid til og snakke med

• #9   24. dec 2011 Jammerbugt Marine. God behandling, virker meget kompetente.

• #10   9. jan 2012 Min jolle+motor sank under sidste storm, hvilket var rigtig ærgeligt, men selvfølgelig ens egen skyld. Jeg fik den dog op af saltvandet og direkte over i et kar med fersk vand for at undgå irrings og rustproces. Dernæst kørte vi den hjem og fik den, blæst med kompressor, givet oliet, tømt kaburator, olie og alle slanger. Dernæst fik vi den startet igen og kørt halv varm hvorefter vi skiftede olien igen og startede den på ny. Så kørte vi hen til Gjøl Marine for at få lavet service på den og det kostede 5700 kr. Det tog 6.5 timer. Jeg synes det lyder helt vildt, men måske var det dumt at sige til dem den havde været under vand.. Nogle rigtig dumme penge at komme af med og forstår ikke det skal tage 6.5 timer. Hvis her er nogle bådmekanikere, kan i så sige om dette lyder rimeligt? Eller evt. andre der har haft erfaring med at sende sunkne påhængsmotorer på værksted?

• #11   9. jan 2012 Jeg kan love dig for det ikke tager 6.5 timer at lave service.. Min mester Ville fyre mig hvis det tog så lang tid.. Det tager normalt ca en time at lave et alm service maks to hvis tingene driller lidt.. Altså der er for et service ikke for reparationer..

• #12   9. jan 2012 mener osse 5700 for et alm service er lige lidt i overkanten....er pt ved at lave stort service på en evinrude v4 det koster ca 800 kr

• #13   9. jan 2012 Hører som sagt med til historien, at den har været sunket, så de har haft skilt den en del af og pudset og renset osv. Så det er ikke et alm service tjek, plus start relæ og olielampe skulle skiftes, kaburator er vist også blevet renset.. Havde regnet med 3000 for stor service plus lidt ekstra fordi den havde været i vandet.

• #14   9. jan 2012 hvis de har splittet den ad ..så er du faktisk sluppet billigt time priserne ligger omkring 5-600+ moms + stumper er dyre

• #15   16. jan 2012 Tjekkede lige fakturaen:
    Tændrør skiftet
    Zink
    Impeller skiftet
    Motoolie 10w * 30
    Quicksilver gearolie
    Starter Relæ
    Olietrykslampe v/håndtag
    polsko

afrens af stik, skift af polsko, stort service, rens karburator, opstart indstilling, tilpas af olieniveau, oiletrykslampe, startrelæ, opstartet = Tid 6,5 timer

pris med moms = 5764,94

Lyder det rimeligt?

• #16   16. jan 2012 stort service koster gerne over 2500 + moms

nu har du da osse fået garanti på rep ,,går jeg ud fra..

time prisen er er ca 500+ moms så i sidste ende løber det nok derop ad + res dele score de gerne 100% på

• #17   16. jan 2012 Arh, pokker vel heller - 100% i avance på reservedele...

• #18   16. jan 2012 marineland i næstved er sgu meget tæt på. i forhold til hvad jeg køber stumper til

• #19   17. jan 2012 Ja ok ud fra det lyder det jo rimelig nok. Men det jeg selv studser mest over er, at det har taget 6.5 timer? Hvis i har erfaring med reparationer af den her slags, vil i så vurdere at det er den tid det tager?

• #20   17. jan 2012 tror desværre det er tiden..hvis det skal laves ordentligt.+ - 1 time

• theWSU .
    theWSU . Tilmeldt:
    jul 2008

Både: 3 Emner: 39 Svar: 217
    #21   19. jan 2012 jeg får lavet service i skive. Kører gerne 1 time derop med båden, da jeg ved at han gør det ordentligt og til en rimelig pris. Ikke billig pris...men rimelig og han ringer hvis der er noget som ser slemt ud.

Han har ikke skuffet mig endnu!

Kommentér på:
Pålidelig marine-værksted i Nordjylland

Annonce