1.374 visninger
|
Oprettet:
??? {{forumTopicSubject}}
Hej jeg skal have malet min båd, hvordan kan jeg få den af traileren så den står stabil mens den bliver malet.
Håber nogen har nogle forslag.
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 45
Vi gør det dagligt når vi skal bundmale bådene. Du skal bare bakke op til et sted hvor du kan fastgøre bagenden af båden, til et eller andet fast punkt med en spændestrop. Derefter kører du stille og rolig frem med bil og trailer så båden stille og roligt bliver trukket af (Husk selvfølgelig at løsne spillet). Efterhånden som båden bliver trukket af, sætter du noget under båden til at støtte kølen. Vi bruger svejsede stativer, men f.eks paller er også en hel fin løsning. Brug som hovedregel 2 bundstøtter (1 i bag, og 1 i front under køl) og derudover minimum 1 sidestøtte i hver side. Har kan man evt. save nogle lægter som passer i højden, men det bedste ville nu være nogle justerbare stativer (ligesom soldater) som kan indstilles perfekt i den højde båden kommer til at stå i.
Og når båden skal på trailer igen, så sætter du bare bilen i frigear, og trækker ligeså langsomt bil og trailer ind under båden med dit spil (Husk her stadig at have den spændestrop fæstnet i bagenden af båden).
Håber dette kan hjælpe, men hvis det er første gang du prøver det, så ville jeg evt. foreslå at i er 2 til stede.Meget vigtigt at du ikke prøver at bakke bilen ind under, da du maget nemt kommer til at skubbe båden af dine støtter.
Held og Lykke.
Mvh. Simon
www.jetgames.dk
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 7 Svar: 18
sep 2005
Følger: 27 Følgere: 24 Både: 6 Emner: 85 Svar: 1.892
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 317
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 7 Svar: 18
maj 2007