{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.863 visninger | Oprettet:

Problem med min skrue? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at skifte stævnrør og skrueaksel, men nu har jeg et problem, den nye skrue er større end den anden, så det vil sige at der ikk er plads til den, uden der skal skæres i skroget, det synes jeg det er lidt voldsomt..... så tænker jeg, vil der ske noget ved at slibe lidt af bladene på skruen? vil det påvirke fremdriften af båden?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med min skrue?
Kommentér på:
Problem med min skrue?

Annonce