{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning og bortskaffelse af køkken 3.000 kr.
  • Bære vaskemaskine i kælder 350 kr.
  • Ophæng samt nedtagning af stuelampe + ophæng af enkelt gardinstang 500 kr.
  • Udskiftning af kartuche 600 kr.
  • Rengøring af ca 100m2 hus 800 kr.
  • Installering af ny bundventil 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  moring ! hvordan .
  • #1   11. feb 2012 Det mest brugt er nok en gammel radiator eller et bildæk der er fuldstøbt med cement....

• #2   11. feb 2012 hej Nicolaj , ja det er bare ikke stort nok , det skal nok min være tromle eller traktordæk , det bliver bare lidt bøvlet at transportere smiley så håbede lidt på en banebrydende ide smiley men kan godt være jeg må til at støbe med beton.

• Nicki C
    Nicki C Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 6 Følgere: 4 Svar: 6
    #3   12. feb 2012 Hvis det til din Monterey så burde et fyldt bildæk med en ordentlig kæde ikke være noget problem... Teorien med kæden er jo at båden aldrig kommer til at trække i selve moringen, men kun i kæden... De moringer vi har lavet til vores bayliner som har holdt i mange mange år i Smørmosen har bare været med en ordentlig kæde og så line med fjedder så skal det nok holde... Men nu skriver du jo en 3´ stykker og kender dine projekter så måske det et større skiv? smiley

• Nicki C
    Nicki C Tilmeldt:
    jan 2009

#4   12. feb 2012 Alternativt skal du høre Søren fra TSE han må nok ku´ smide tønden om for dig...

• #5   12. feb 2012 det er jo alle mine besøgende der skal ha mulighed for at ligge til , smiley men måske skal jeg starte ud med et bildæk og så se tiden an .

ps : hvis du er den Nicki ; jeg tror så må du lige fylde noget i din profil , den er godt nok tom smiley

• Nicki C
    Nicki C Tilmeldt:
    jan 2009

#6   12. feb 2012 Jeg er bankmanden smiley

Tja, jeg er her bare for at hjælpe andre, så´e smiley

• #7   13. feb 2012 Jeg tog en 90 liters murerbalje og fyldte halvt med cement. Støbte en galvaniseret øjebolt med ned i (bøjet så den ikke kunne trække sig ud) og så 5 meter kraftig kæde + 10 meter kraftigt tovværk. Det kunne holde min 21" Glastron selv i stærk blæst og bølger.

• #8   13. feb 2012 det bliver nok også noget i den stil Dan ,håbede bare en havde en kanon ide smiley men tak for input.

Kommentér på:
moring ! hvordan .

Annonce