{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ny Hæk
  • #1   12. feb 2012 Go` morn Lasse. Du er faneme tidlig oppe, eller også er du lige kommet hjem fra byen...hi hi.
    Nå, men alle de både jeg har renoveret, har jeg altdi brugt Østen Krydsfiner. Du kan læse om det her.

    (link fjernet)

    Det kan købes i stort set alle byggemarkeder. Hvor stort et stykke skal du bruge ? For ude i XL-Byg sælger de jo også mindre plader, som er "affald" fra deres savværk.


  • #2   12. feb 2012 Godmorgen Kim....Ja, det var lidt tideligt , jeg var godt nok ikke i byen.
    Jeg har også fået noget syrefast plade, (ude fra jobbet) som jeg vil have udenpå, derfor ved jeg ikke hvor godt det er med Østenfiner, da det jo skal have en behandling. Når jeg først får det på, vil jet ikke kunne komme ind til det. Så det ved jeg ikke om det er så godt? Er støbefiner ikke noget man lidt bedre kan lade være? Det er ellers kun et ganske lille stykke. Vi ses
    Mvh Lasse


  • #3   12. feb 2012 Du kan jo smide et lag glasfiber uden på. Så er det lukket, og skal ikke have olie.
    Støbefiner kender jeg ikke !!!


  • #4   12. feb 2012 støbefinér er ikke vandfast i længere tid af gangen. De første par vil det sikkert fungere udemærket, mken det vil helt sikkert også rådne med tiden. Hvis der skal bruges træ skal det hav et lag glasfiber ellers holder det ikke.

    MVH Frank


  • #5   13. feb 2012 Kom til at lave et nyt indlæg med svar på dette emne. Overskriften er "tak for hjælpen "
    Mvh Lasse


Kommentér på:
Ny Hæk

Annonce