{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.722 visninger | Oprettet:

Rasmus M
Rasmus M
Tilmeldt:
9. feb 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Hjemmebygget båd. {{forumTopicSubject}}

Hej alle på Bådgalleri smiley

Jeg dyrker den dejlige hobby at gå på undervandsjagt. Altså jagt under vandet med snorkel og harpun, fridykning.

Har længe godt kunne tænke mig en lille båd, for at kunne afsøge og dykke på lidt stører arealer. Og for den sags skyld også for at kunne komme lidt længere ud.
Har set på gummibåde osv. men det har jeg bare ikke råd til. Og de helt billige fra feks. harald nyborg, tror jeg ikke er pengene værd.

Jeg har tænkt på at bygge noget selv. Den skal jo ikke være særlig stor, 1-2 personers plads er rigelig. Seljegenskarberne er heller ikke så vigtigt, for jeg skal ikke ud og sejle stærk, jeg skal bare frem og tilbage.

Hvad har i af forslag, til hvad man kan bygge??

Jeg har selv tænkt på noget i retning af en ''mini katamaran'', med to flydere bygget i aluminum (jeg har adgang til et alu/stål/sortjern værksted) og så med en ramme og noget net til at side i.
Jeg vil være iført dykkedragt når den bruges, så det kan være et fedt om man bliver våd smiley Det er vigtigere at den er nem at komme op i igen fra vandet af.
Og så med et lille ophæng bag på til en lille motor.

Jeg har ikke selv meget forstand på både, men tror i at det ville kunne fungere?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hjemmebygget båd.
Kommentér på:
Hjemmebygget båd.

Annonce