{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på Seadoo
  • Helge P
    Helge P Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 23
    #2   14. mar 2012 Jeg er ny indenfor vandscooter, men med udgangspunkt i, hvad jeg har købt min egen for vil jeg sige 50+. Afhængig af udstyr...
    Men som Brian siger, undrer jeg mig også ang. motorskift istedet for rep!!

• #3   14. mar 2012 solgte min rxper som du kan se i min profil i 2010 for 50kg så 40kg vil jeg mene den er værd

• #4   16. mar 2012 Når i skriver udstyr hvad mener i så? smiley

• #6   17. mar 2012 Nå på den måde smiley Ved som sagt ikke meget om vandscooter... Der er trailer med... har legetøj til den selv da jeg også har båd.... impell, wearring er som koder for mig smiley Må gerne uddybes smiley

Den har fået ny motor da den anden "sprang" i luften... Han fik den skiftes gratis for noget sort arbejde...

• #7   17. mar 2012 Sån lige til en orientering så laver Seadoo ikk en 225 hk.

• #8   17. mar 2012 Og grunden til skift af motor er sikkert fordi keramik koblingsskiverne i kompressoren er sprængt pga af varme,derefter følger oftes,2 nye oliepumper,nye stempler og plejlstænger,ny krumtap og knastaksel pga af manglende olietryk,evt en plejlstang ud gennem siden af motoren.så kan det snart blive dyrt og reparere sån en motor,jeg ville dog gøre det hvis krumtappen og blokken er hel.

Den kan jo også ha tabt et ventilhoved,så skal man oz ha en ny longblok.

Så derfor er der alt mulig grund til og skifte koblingen i kompressoren til stålskiver og ventilerne hvis man har en Seadoo fra 04-07.

• #10   17. mar 2012 I speedsterbådene ? Det må jeg ha overset,kan du smide et link?
    Det gir vel også lidt problemer med elektronikken (div sensore,omdr.tæller speedometer osv)

• #11   17. mar 2012 Først og fremmest vil jeg gerne sige tak for hjælpen smiley

Brian: bare fordi jeg ikke lige ved hvad impell, wearring er så betyder det vel ikke at man skal holde sig fra sådan en bandit. Man kan jo lære hvad det er og så tage den der fra smiley

• #13   18. mar 2012 Hej Brian smiley

Du er hurtig med et svar smiley Lækkert!

Har købt maskinen, tog den i bytte op en bil jeg havde holdende og smed lidt penge oven i. Tager nogle billeder en af dagene. Som sagt er det den der er sort, grøn og crome. Hvad jeg kan se på de andre herinde af samme model er motoren sort og gul. På min er den bare helt sort smiley Kan jeg se den også er på nogle af de nyere modeller?

Mvh

• #14   18. mar 2012 Måske er det mig der tager fejl?

Det ligner samme motor som er på denne maskine:

http://www.baadgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=3185

• #15   18. mar 2012 Hvor det "normalt" er denne maskine der ligger i:

http://www.baadgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=4422

??? smiley

• #16   18. mar 2012 Jeg kan desværre ikke hjælpe dig da jeg simpelthen ikk kan finde et billed ell andet ang. en 225 hk Seadoo motor,det kan være brian vil være behjælpelig med det,men med den farve ventildæksel kan det godt være en af de nyere 255 hk,det er dog umuligt og sige med sikkerhed uden et motornummer !
    Hvordan de så har sat det nye elektronik sammen med det gamle fra 04-05 er en helt anden sag.

Men held og lykke med købet,håber du får en masse gode timer ud af den,for sjovt er det sgu,uanset hvad man sejler på og med.

• #18   18. mar 2012 Så blev jeg da det klogere smiley Jeg skal sejle i Horsens. Hvor sejler du?

Kommentér på:
Pris på Seadoo

Annonce