{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.207 visninger | Oprettet:

Fjerne bundmaling {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har en speedbåd, (den der er vist på min profil) som tidligere ejer har bundmalet.

Jeg vil gerne af med denne bundmaling da den udlukkende er trailerbåd, og jeg hellere vil have en glat overflade jeg kan polere.

Jeg har renset selve bundmalingen af med brun sæbe og en damprenser, men nu er der primeren tilbage.

Er der nogen der har nogen gode råd til at fjerne den....?

Jeg kan jo godt slibe den ned og få den omlakeret, men ville gerne spare pengene, og bruge dem på en hydraulisk styring....;-) så jeg tænkte på op den kan opløses, og man så kunne polerere den oprindelige gelcoat op igen.

Jeg har læst mig frem til brug af brun sæbe på denne hjemmeside, men kan ikke finde svar på hvordan man fjerner primeren.

Håber i kan hjælpe

Venlig hilsen
Christian


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Fjerne bundmaling
  • william t
    william t Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 7
    #1   19. apr 2012 hej du. jeg står nu i samme sø som dig, uden nogen viden smiley jeg vil nemlig også gerne vide hvad dælen det der gelcoat er, (lige fået min første båd) om det er det der skal poleres,eller om det er selve glasfiber skroget man polerer op. smiley håber du har fået svar et andet sted og evt kan besvare mit spørgsmål smiley tak

Kommentér på:
Fjerne bundmaling

Annonce