{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.555 visninger | Oprettet:

polering af båd med Slipol/Slipoline? {{forumTopicSubject}}

Er det helt skørt og bruge sådan nogen midler, som egentlig er til bilen. Stod og polerede igår, hvor jeg brugte "Costom marine polish" Jeg var ikke helt så begejstret for det produkt, (Måske også fordi min båd bare trænger) Så jeg prøvede at smørge lidt slipoline på, og prøvede også slipol. Det var bare som om, at nu kunne man resultater, jeg er da også nok klar over at jeg ikke skal polerer mere end højest nødvendigt. Efter poleringen fik det en tur med noget voks fra hempel. Og nu skinner den.
Mvh. Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  polering af båd med Slipol/Slipoline?
  • #3   1. apr 2012 Oki....Takker for hurtige svar. Men jeg er ikke helt med på det du skriver, om at jeg skal polerer med noget polerings middel som indeholder voks. Er det ikke godt nok at man bare bruger voks? Jeg har det fra Hempel der hedder " Vax and protect"
    Mvh. Lasse

• #5   2. apr 2012 Hvis du vil gøre det ordentligt, bruger du en f.eks. Hempel boat rubbing og derefter en hard wax, alt andet er spild af tid når du alligevel laver arbejdet.

• #6   2. apr 2012 Husk lige Lasse, at inden man polerer, så vasker man skuden. ( men det har du vel gjort ).
    Og har skuden nogle pletter og snavs som er groet ind i top-coaten, så vask båden med oxal-syre. Så bliver den sgu` ren.
    Her efter kan du så polere, og slutte af med en voks.

• #7   9. apr 2012 Hej Kim...Jo jo skuden blev vasket godt og grundigt i maxi 3. Og den blev også flot af den polering.

• #8   25. mar 2013 Jeg har en Ørnvik 520 passport (mit galleri), som står rigtig flot, men eftersom den har stået udendørs i vinters, kunne jeg godt tænke mig at pudse og polere den. Vil fremgangsmåden så være at bruge:
    Hempel boat rubbing-->Hempel Shampoo-->Hempel hard wax-->Hempel Polish?
    Eller er der en anden og bedre fremgangsmåde, da mit skrog ikke er gammelt( sejlet 40 timer).
    Mvh. Mikkel

Kommentér på:
polering af båd med Slipol/Slipoline?

Annonce