{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.617 visninger | Oprettet:

søren p
søren p
Tilmeldt:
30. mar 2012
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10

hvor skal jeg ligge min båd? {{forumTopicSubject}}

Hejsa
efter at have ledt efter sejlbåd et stykke tid har jeg endelig købt en. Problemet er at båden ligger i limfjorden og jeg bor i esbjerg. Jeg skal kører i bil 2.5 time hver vej når jeg skal sejle med den. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om den skal til esbjerg, eller om den skal ligge på østkysten. Ligger den i esbjerg kan jeg sejle og reparere på den når jeg har lyst. På østkysten skal jeg kører mindst 45min. I bil hver vej, men der er mere og sejle efter. Håbede lidt på at i havde noget information der kunne få mig til og vælge. Eller i kunne sige hvad i vil gøre??


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  hvor skal jeg ligge min båd?
  • #1   6. apr 2012 Hejsa.
    Står i en lidt lignende situation mht om hun skal stå på trailer i hal, hvor jeg lige kan sætte strøm til for at lave noget eller om hun skal ligge i vandet hele sommeren. Jeg vil næsten sige at det er en prioterings sag for dig alene, da folk prioterer forskelligt. Håber du finder dit valg rigtigt og du får nogle gode timer på vandet selvom du måske skal køre lidt for det smiley
    God påske og god sommer!

    //Morten


  • #2   6. apr 2012 jeg ville smide den tæt på så jeg kan lave på den.... og der efter ville jeg smide den et sted jeg syntes om...


  • #3   6. apr 2012 hvorfor ikke ligge i esbjerg er der for få dage med ordentlig sejlvejr (for mange dage med hårdt vejr) ?

  • søren p
    søren p Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10
    #4   6. apr 2012 Skal ikke lave store ting på båden. Det jeg er i tvivl om er om der er noget ved og sejle ved vestkysten. Jeg er nybegynder med min første båd, jeg kan forstå på folk at østkysten er et meget bedere sted at ligge end vestkysten. Da der er meget mere og sejle efter og at man kan sejle stort set året rundt. Vil selvfølgelig gerne have den liggende en halv kilometer fra hvor jeg bor. Men hvis der ikke er så meget at opleve eller sejle efter er det vel dumt?

  • #7   8. apr 2012 her gik jeg som dum sjællænder rundt og troede at der var masser af muligheder på vestkysten , og at det var vejret der satte begrænsningerne derovre,men med de svar der er her kan jeg godt se at sjællændere er heldige de skal ikke køre mere end max 45 min for at komme til kysten


Kommentér på:
hvor skal jeg ligge min båd?

Annonce