{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

frederik j
frederik j
Tilmeldt:
5. jul 2010
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 28

Erfaringer med Beneteau? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Jeg står og vil købe mig en båd der kan bruges til lidt af hvert.
Der skal være plads til 4 (2 skal kunne overnatte), den skal kunne bruges til fiskeri, hygge og lidt vandsjov.
Den skal være rimelig at vedligeholde og så skal den kunne køres på trailer.
Jeg er faldet over en Beneteau Antares 580 fra 2012 med en Suzuki 90HK udenbords motor.
Hvad har i af erfaringer med sådan en båd?
Er det ordentlig kvalitet? Er den nem at sælge igen?
Mvh Frederik


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Beneteau?
  • #1   31. dec 2018 Udmærket producent . Der er 2 Beneteau både på min bro, en ( model 8 og en 8.8 ) begge ejere købt dem sidste år og begge virker tilfreds . Det er ikke noget luksus både men som sagt udmærket .

  • #2   31. dec 2018 Du må endelig IKKE købe for at tjene penge eller få dine penge igen smiley
    Så skal den være meget billig nu når du køber, og så skal den sættes billigt for hurtigt salg, ellers tager det tid.
    Men en dejlig båd..


  • #3   3. jan 2019 Enig med både #1 og #2. Har selv en Beneteau 545 og en Ørnvik/Quicksilver 550.
    Beneteau'en er lidt mere gedigen, både i materialer og i design. Begge er dog fine både med god brugsværdi smiley .
    De fleste småbåde er støbt/lavet i østeuropa trods de vestligt klingende navne og mange mærker ejes faktisk af Mercury, som samtidig har en ejerandel i endnu flere mærker.
    https://www.brunswick.com/brands/marine-boats/index.php#


Kommentér på:
Erfaringer med Beneteau?

Annonce