{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.265 visninger | Oprettet:

henrik o
henrik o
Tilmeldt:
14. jul 2005
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

baja både {{forumTopicSubject}}

Har kigget på ebay og har fundet nogen gode baja både. Har i nogen erfaringer med dem??.. hvis jeg køber en derovre, skal jeg så betale told og moms af beløbet??
Fragten til landet eller evt. tyskland er jeg ikke bange for da jeg har ven som kan skaffe transporten til rimelige penge. Kan sådan en amerikaner overhovedet godkendes og hvad med forsikringen??
er det bedre at kigge efter en baja båd som er i eu??
go weekend til alle


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  baja både
  • #1   7. jul 2006 Derovre? Mener du fra USA?
    Så er det at halvdyrt projekt du har gang i. Der skal både betales told og mons at købsprisen, så læg ca. 30% oveni den endelige købspris.
    Læg dertil prisen for at få den fragtet hjem. Prisen for at få en container har været oppe før her i forummet (kan ikke selv huske prisen). Læg dertil risici, papirarbejde m.v.
    Ydermere er det heller ikke sikkert at den er CE-mærket, hvilket den skal/bør være.

    Find en i dk eller i EU. Jeg tror det vil spare dig for mange bekymringer. Men jeg forstår din beundring for Baja. De er mega fede!


  • #2   7. jul 2006 Nu kom jeg lige til at se det der vedr. transporten som du siger du kan skaffe til billige penge...
    Hvad er det ca.?


  • henrik o
    henrik o Tilmeldt:
    jul 2005

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #3   8. jul 2006 Jamen iflg. min ven så skulle det kunne gøres for omkring de 15000.- hvis den kan være i en container, men ved ikke om prisen holder.

    Men det lyder som om at jeg burde gå efter en som allerede er i EU/DK, men der er ikke det store udvalg til salg herhjemme.


  • #4   8. jul 2006 Tja... det er jo nok prisen.
    Men det er sgu mange penge, og jeg tvivler på at det er rentabelt...
    Find en i EU, gerne Tyskland, og kør ned og hent den. Så ved du også hvad du køber. Man kan så let blive skuffet når man kun har set billeder...
    Du kan sgu køre langt for 15.000 kr.


  • #5   8. jul 2006 Prøv at kigge på de her både.
    Jeg lavede lige en lille søgning på "Baja" på www.boatsandoutboards.com

    (link fjernet)


  • henrik o
    henrik o Tilmeldt:
    jul 2005

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #6   8. jul 2006 Hey morten, tak for dine indlæg.. og siderne er blevet gransket vældtig meget. Sevfølgelig kan man få meget transport i EU for de 15000.- men synes nu stadigvæk at priserne er anderledes i US. men selvfølgelig skal der ligges told og moms på de beløb. jeg må snuse videre rundt efter baja både, men igen tak for indlæggene

Kommentér på:
baja både

Annonce