{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.364 visninger | Oprettet:

Klaus H
Klaus H
Tilmeldt:
27. sep 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Polering af nyere båd. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har en 2 år gammel Saver 590, som ligger på traileren det meste af året. Båden bliver vasket jævnligt. Men synes nu alligevel at den ikke skinner som den gjorde da den var ny (logisk nok). Jeg kender mest til biler, og er derfor lidt på dybt vand, høhø.

Skal jeg have fat i let polish, eller skal jeg give den en god voks først og så polish?. Båden har ingen dybere ridser eller skrammer.

Er det mærker som 3M, Sonax og co. man skal have fat i? - hvad kan du anbefale. På forhånd tak


Klaus


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Polering af nyere båd.
  • #1   20. maj 2012 Kan anbefale Hempels produkter. De er ikke gratis, men det er kvalitet.

    Vask først båden grund med "Boat Shampoo", poler med "Custom Marine Polish", og slut evt. af med en marine voks smiley

    Vejledning kan ses på Hempels hjemmeside. Hvis du er heldig, kan du sikkert finde det i Bauhaus (Hvis den har marine afdeling)...de har sikkert søndagsåbent smiley


  • Klaus H
    Klaus H Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #2   20. maj 2012 Var i Bauhaus i går, og lurede godt på det. Kender godt mærket, men ikke lige for poleringsmidler. Synes ikke prisen var skræmmende, men vil lige høre om der er andre meninger om produkter...

    Tak for svar..


Kommentér på:
Polering af nyere båd.

Annonce