{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Motor lader ikke! Hjælp!!!
  • #1   29. maj 2012 kunne lyde som ensretteren...

  • #2   29. maj 2012 Det gør min heller ikke. Det er ikke så slemt lader mit batteri op engang imellem så er det det

  • #3   29. maj 2012 Kan også være generator eller spændingsregulator. Men prøv at mål på det, så burde du kunne bruge udelukkelses metoden.

  • #4   29. maj 2012 højest tænkeligt din stator (oppe under svinghjulet)... prøv at måle ohm mellem de 2 gule ledninger... hvis den siger 0 ohm eller uendeligt så er din stator død eller en af dine ledninger er defekte (pga ir) har selv lige haft sådan en fejl


  • #5   29. maj 2012 Okay tak for svar. Kan det måske have noget at gøre med at motoren går ud hver anden gang hvis ikke hver gang den har været i bakgear og nogle gange er der ikke tænding med mindre jeg lige sætter den i bakgear og så i frigear igen for at kunne starte motor?

  • #6   30. maj 2012 Dit frem/fri/bak har intet med manglende tænding at gøre. Så det kan være fordi du har en dårlig forbindelse ved feks. din tændingsnøgle eller stator ledninger. Når du så bevæger håndtag på gas/gear boksen, kan denne mekaniske bevægelse måske røre en ledning på motoren eller inde i din gas/gear boks.
    Se også dette link.
    http://outboardparts.com/mercury/miscellaneous/troubleshootinghelp.htm

    Og du må sgu` undskylde Tim L, men at sejle rundt med en defekt ladekreds, og så bare lade på batteriet en gang imellem, er skørt.
    På et tidspunkt er man måske langt fra land, batteriet er måske ikke i top stand, ja så er der sgu` pludselig ikke power til at starte motoren. Kun en tåbe frygter ikke havet !!!


  • #7   30. maj 2012 Tak for svar Kim C. Jeg går det hele igennem.

  • #8   31. maj 2012 Så er det vel godt jeg altid har 2 batterier med. Da jeg pt ikke har tid eller råd til at fixe problemet smiley har sejlet fint med det i 3 år nu uden noget problem. Men ja det ville være lettest at få den til at lade så er der det. smiley

Kommentér på:
Motor lader ikke! Hjælp!!!

Annonce