{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.643 visninger | Oprettet:

1420 K
1420 K
Tilmeldt:
3. jun 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Hard-top både – har jeg overset nogle? {{forumTopicSubject}}

Jeg er nr. 1 på ventelisten til en bådplads i Københavnskområdet og må hellere snart overveje, hvad jeg skal investere i, når jeg får tilbudt en plads. Vi to personer, der vil bruge båden regelmæssigt. Dog mulighed for 2-4 gæster ombord. Primært til korte dagture i Københavnsområdet i godt vej, evt. ture med få overnatninger. Ikke fiskeri/trolling. Den bedre halvdel er meget kuldskær og jeg er kommet til den erkendelse, at en hard-top båd vil give os begge størst brugsglæde. Vil købe brugt og helst ikke over 100.000 inkl. motor. Dog op til 150.000 hvis der byder sig en exceptionel mulighed.

For at begynde at holde øje med brugt markedet, har jeg lagt mig fast på nedenstående modelliste. Jeg hører meget gerne hvis jeg har overset en eller flere modeller, el. hvis nogen bør streges. Hermed listen i tilfældig rækkefølge. På forhånd tak!

• Yamarin 56HT
• Yamarin 59HT
• Yamarin 5930HT
• Bella 560HT
• Bella 561HT
• Skibsplasr 555HT
• Uttern 5500HT
• AMT 185HT




Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hard-top både – har jeg overset nogle?
  • #2   4. jun 2012 Jeg har en Ryds Camping, som 5,65 meter, meget stabil båd, købt i sverige for rimelig penge... husk det er motor der står for de fleste af pengene i båden..
    go vind


  • #3   4. jun 2012 check evt blocket.se..

  • 1420 K
    1420 K Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #4   16. mar 2013 Tak for svar.

    Da vi primært kommer til at bruge den til dagture - ikke overnatning - fokuserer jeg på en hardtop da jeg forestiller mig, at den giver læ men samtidigt socialt samvær for alle ombord.

    Jeg har nu fået en bådplads og må komme med en båd, der inkl motor er max 6 meter lang. Ville helst ha' været ude i en Yamarin 59ht men må erkende, at den inkl motorben er for lang. Kigger derfor nu primært på en Yamarin 56ht, flipper 520ht el Bella 560ht. Med præference for Yamarin'en.

    Hører igen gerne om jeg har overset en ht model? Og husk, maks 6 meter med motorben oppe. Mange tak.

    Skulle nogle her være interesseret i at sælge en af ovenstående, så skriv endelig smiley


Kommentér på:
Hard-top både – har jeg overset nogle?

Annonce