{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Oliefyr
  • #1   15. feb 2019 Kender dem ikke .... MEN... jeg vil ikke selv bruge dem i min båd, pga. deres tvivlsomme samling og martriale, har læst om dem masser af steder, og bare sådan noget som brand kammeret skulle være af et meget tyndt martriale som brænder igennem på rekordtid, udblæsnings ( udstødning ) skulle også være et problem, Denne del bliver MEGA varm ( selve røret bliver/skal self isoleres efter alle de retnings linjer der findes, men det hjælper ikke ved selve enheden ( så på en tysk side, en udstødnings del der havde smeltet selve plastikdelen der sidder rundt om fyret ).
    Reservedele er nok heller ikke lige en lagervare, tror faktisk ikke jeg nogensinde har hørt om nogen der køber kina vare kan få reservedele lige nu og her når man skal bruge dem ( selvom der ved køb bliver lovet at ALLE dele er lager vare hos importøren.... her er det erfaring der snakker når det gælder mc og ATV reservedele på mc værksted )
    Kan god være du kan købe 5 stk for samme pris som ET webasto fyr, men vil aldrig sætte et sådan fyr i en båd, det kan blive den rene brændfælde ( det kan det selvfølgelig også med andre produkter, men ligefrem sætte chancen op.... nej det er et for stort sats )
    Husk nu ! ! ! ! det er MIN mening og MIN erfaring med kina ting .... og der skal jeg nok få en anden mening at høre fra folk der har haft/ eller har et sådan fyr isat og som stadigvæk har deres båd ( her et år efter de har sat det i smiley )


  • #2   15. feb 2019 https://www.youtube.com/watch?v=wHnsCQQs_y0 Det kan sgu da være ligeså godt som så meget andet vi får fra kina ( el værktøj og køkkenmaskiner f.eks. )

  • kim p
    kim p Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 6
    #3   16. feb 2019 har en Kina motorcykel over 15 år og køre i nu.

  • #4   16. feb 2019 jeg ejer selv 2 af dem, 1 i mit skur i havnen og en i garagen i hjemmet. Der er noget små problemer som jeg skal se til hele tiden men heldigvis kan det fikses til små penge.

    På båden har jeg en Eberspracher.

    jeg vil IKKE en bruge en Kina fyr på båden da kvaliteten er desværre ikke god nok til at man kan stole på .


  • #5   16. feb 2019 Jeg har Kina fyr i min båd 5 kw. Det køre helt fint

  • #6   16. feb 2019 Nej til Kina fyr når man skal sove i båden. Nok ok i garage ovs.
    Deres udstødning er ringe samt støbningen i varmeveksleren. Der er mange der har problemer med glødestiften, som så ikke kan skaffes efterfølgende.
    Mange, rigtigt mange, monterer fyret forkert så der kan opstå livsfare.


  • #7   17. feb 2019 Har lige monteret et 5kw i båden, og mangler bare at få tilsluttet bådens tank i stedet for den lille der følger med, og så skal el-installationen lige sættes op i kabelkanalerne.

    Det fungerer godt, og virker ret fornuftigt kvalitetsmæssigt.

    Selvfølgelig skal man tænke sig om når man installerer det, men jeg tror det er sikkert nok sålænge installationen laves ordentligt.

    Jeg skal have købt en kuliltealarm og have installeret, men det ville jeg gøre ligegyldigt mærke og model.


    profilbillede
  • #8   17. feb 2019 Martin B. En forkert installation kan fyret ikke gøre for. Så om det er en kina eller webasto der er monteret forkert er ligegyldigt

  • #9   17. feb 2019 Enig Claus K. Min pointe er, køber man et billigt Kina fyr, monterer man som regl det også selv. Og det er her jeg alt for tit ser forkerte og farlige monteringer.
    Det skal siges mit værksted er autoriseret Webasto center og Eberspächer forhandler. Jeg er selv Tidl. Webasto Danmark tekniker.


Kommentér på:
Oliefyr

Annonce