{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  sprøjtemaling af båd med el sprøjtepistol
  • #2   20. feb 2019 Kan bare købe en sprøjte pistol, det koster jo ikke alverden. Har bare også hørt det det ville blive godt med en el sprøjte

  • #4   21. feb 2019 Tror også at jeg vil tænke mig godt om ang el pistol, der findes åbenbart forskellige, stempel drevet og pumpe drevet, er overhoved ikke inde i hvad der er bedst.. MEN jeg har en fra Wagner ( tror jeg det er / staves ) den har sådan set sin egen kompressor der ligner en støvsuger, har brugt den på enkelte flader med et ok resultat og så ellers til hegn ( kæft et svineri, især på naboen bil, der var en let vind smiley smiley .... min egen havde jeg heldigvis flyttet smiley smiley ) men det var vandopløsnings maling på flader .. og der var nogle bitte små "klatter" sådan på en knappenåls hoved størrelse rundt omkring... ikke mange MEN de var der... det vil sgu være surt på en hel båd, især med det arbejde man skal ligge i det for at få en god bund, som det nu en gang kræver for et godt slut resultat..... så vil nok hælde til trykluft, men det kræver så en massiv kompressor der afgiver en masse liter luft og har en tank på mindst 100 L, de hobby kompressorer der er, ja det er ikke de bedste der findes, de kan meget hurtigt blive overophedet eller giver et trykstød når motor går igang ( det er ved en for lille tank det forekommer ) og så skal det være en GOD pistol ... ikke en fra tema eller nyborg smiley
    Giver du dig i kast med det ..... så lave en foto serie i et album, fra start til slut, så andre kan se / lære om det, husk også at lægge alle de ups øjeblikke og fejl smiley smiley smiley smiley
    der kommer undervejs med op, man lærer jo af fejl ( også andres smiley smiley )


  • #5   22. feb 2019 nej jeg vil ikke anbefale en el sprøjtepistol

  • #6   22. feb 2019 Jeg har snakket med hempel, og det kan sagtens lade sig gøre siger de

  • #7   22. feb 2019 ok hel og lykke med det

  • #8   22. feb 2019 Men taler du af erfaring eller gætter du ? smiley

  • #9   22. feb 2019 ja jeg taler af erfaring - jeg har prøvet det flere gange og hver gang er jeg gået tilbage til luftsprøjte. Det "klatter" og er svært at styre mængden. Sidst jeg prøvede købte jeg faktisk en lidt dyr Wagner for at male noget indvendig i stålbåden jeg havde. Den blev kasseret og så malede jeg med en rulle istedet for.

  • #10   22. feb 2019 Hvilken Wagner el sprøjte havde du ?

  • #11   22. feb 2019 kan ikke huske hvad den hed det er ca 10 år siden
    måske er de blevet bedre


  • #12   22. feb 2019 Ja okay. Men tak for hjælpen

  • #13   15. mar 2019 En kompresser på 2,5 HK leverer luft nok ,har malet flere køkkener joller og bådmotorer,
    Men vil ikke anbefale de billige luuftsprøjter ,der kan du kun indstille luft og hvor meget maling den skal give .
    På de bedre kan du indstille sprøjtebilledet .
    Mange af de billige har også 1,5 eller 2,0 mm dyser
    Vil anbefale 1,2 eller 1,4 mm til lak,hempels maling er nem at sprøjte med ,man bare huske at fortynde den tilpas


Kommentér på:
sprøjtemaling af båd med el sprøjtepistol

Annonce