{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kegnæs 470 ruf
  • #1   2. sep 2012 Jeg har selv savet en lang model om til en kort. Det er nemt og hvis du gør det ved en af forstærkningerne så er det heller ikke noget dingel.

• #2   3. sep 2012 Hej thyge h.. har selv tænkt over det .. men hvad så med kanten hele vejen rundt vvor man har savet . Det blir jo en tynd kant . Men det er måske ikke noget problem ??

• #3   3. sep 2012 Der sælges stadigt nye korte Ruf´er hos Schmidt på Kegnæs. Køb du sådan en og sælg så den lange på dba.dk

Men ja det kan lade sig gøre at korte en lang ned, hvis du fjerner midter stykket og genbruger den afrundede kant ved åbningen til kabinen, det kan blive flot og galant, men det kræver lidt tilpasning hvis det skal være ordentligt.

mvh Frank

• #4   3. sep 2012 Hehe ja jeg køber da bare en ny.. men kan det passe den koster 6000kr..

Det vil jeg bestemt ikke ofre .. hva skal sådan et brugt lang ruf sælges for og hvad brude et brugt kort ruf koste

• #5   5. sep 2012 der er ikke så mange lange rufs i handelen, da de ikke bliver produceret mere, så mon ikke det kan indbringe alt lige fra 2 - 4.000,-?

Så er der jo ikke så langt op til 6.000,- ;0)

Men ja ellers må du på jagt efter et kort ruf på dba eller guloggratis

Kommentér på:
kegnæs 470 ruf

Annonce