{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.305 visninger | Oprettet:

bådpladser nær kolding {{forumTopicSubject}}

Jeg søger en bådplads til min kommende båd. 18 fod.

Kender i et sted/person evt. en privat bro ud ad kolding fjord som muligvis vil tjene en ekstra skilling ved at have min båd til at liggende, må i meget gerne sige til.

Båden er ikke en gammel grim kasse, men en bayliner fra 2006.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  bådpladser nær kolding
  • #1   4. okt 2012 Nedenfor terrasse parken er der en mindre bro, som mig bekendt bestyres af de huse der ligger henad Strandvejen, jeg dog ikke noget nummer.

    Jeg har en kammerat, der har haft hans Wellcraft liggende der for et par år siden. Eneste problem er manglen på opsyn, han oplevede således indbrud af flere omgange....de stjal ikke noget, men ødelagde hans kaleche....


  • #2   4. okt 2012 Peter N, mange tak - jeg vil prøve at se om jeg kan komme i kontakt med dem..


  • #3   4. okt 2012 Har selv haft min båd liggende nedenfor Terrasseparken, og der fik jeg efter 3 dage stjålet min 130 hk motor. Ulempen der er også at båden ikke ligger frit og dermed ikke kan dreje med vinden rundt, hvilket øger belastningen i bro, fortøjninger og båd.

    Til sådan en båd som din ville jeg melde mig ind i Kolding Sejlklub og booke en bådplads på den lille flydebro ved sejlklubben. Broen hedder NJ og er ikke nær så dyr som de andre broer.


  • #4   5. okt 2012 Hej Morten, mange tak.. ja risikoen er ikke det værd.

  • #5   16. okt 2012 fredericia marina reklamerer med ledige pladser.

    mvh


Kommentér på:
bådpladser nær kolding

Annonce