{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trailer
  • #1   7. okt 2012 ved godt der er et stykke vej til kongeåens trailer central men de har en du kan leje

• #2   7. okt 2012 ja allan der er et stykke vej ... men tænkte nu at der måske var et venligt båd sjæl som ville låne mig en trailer ... du ved den ene tjeneste er den anden værd og du kunne jo være en med motorstop på havet hvor man så bare tænker hvorfor hjælpe andet hvis man ik selv kan få hjælp ... mener bare at vi båd folk godt kunne være hinanden til hjælp ...ikk vh kenny

• #3   7. okt 2012 p.s hvis en hjalp mig ville jeg da ladrig tøve med at hjælpe andre uanset hvad det så måtte være vh kenny

• #5   7. okt 2012 hej jens du har ret i at det er er rundt om alle hjørner der står en 3500kg trailer meen mange 4x4 må trække en sådan trailer og der findes jo en del 24-28fods både som kan køres på en 3500kg trailer ...... og til allan så har jeg søgt på kongeå trailer og de har vist som jeg ser det ikk en 3500kg trailer til udlejning vh kenny

• #6   7. okt 2012 Hej Kenny:
    Du kan leje hos Sejs Marine Center telf nr 86 84 64 14.
    Der er ikke ret langt for dig, har selv lejet hos dem.
    Held og lykke

• #7   8. okt 2012 Nu ikke for at blande mig alt for meget, men alligevel

"du ved den ene tjeneste er den anden værd og du kunne jo være en med motorstop på havet hvor man så bare tænker hvorfor hjælpe andet hvis man ik selv kan få hjælp"

Hvis man tænker sådan om at hjælpe andre så burde man ikke have lov at sejle.

På havet hjælper vi alle hinanden, sådan er det bare.

Jeg har bla trukket en bayliner på over 30 fod som havde motorproblemer, selvom min båd kun er en lille 19 fods.
    Betaling nej tak, men du kan give en øl en dag vi mødes på vandet igen.

• #8   8. okt 2012 enig Frank H

• #9   8. okt 2012 tak peter dem prøver jeg lige ... ved godt de eksistere men havde faktisk glemt at de måske os kunne haave trailer til udlejning smiler måske vi ses på vandet en dag

• #10   8. okt 2012 til frank ...... som du har beskret så er det den samme opfattelse jeg har når man nu er på vandet og har bestemt intet mod at hjælpe andre slet ikk ..... ville da osse gøre det hvis jeg kom ud for nogle med problemer uanset hvad .... prøvede bare at holde det op ud fra det svar der blev skret her inde tidl .... så frank og john skulle nogle komme i problemer så hjælper jeg gerne ..ja jeg ville faktisk gå så langt at hvis jeg sad i min båd inde i havnen og nogle kaldte om hjælp ville jeg da med glæde sejle ud for at hente dem ind ..sådan er jeg derfor satte jeg det op som jeg gjorde med hjælp til selvhjælp .... tak for jeres kommentar vh kenny

Kommentér på:
trailer

Annonce