{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.727 visninger | Oprettet:

Mark V
Mark V
Tilmeldt:
17. apr 2007
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 23

Bedste våddragt på markedet {{forumTopicSubject}}

Hej Derude

Jeg har besluttet mig for at købe jetski hen over vinteren, når den rigtige dukker op. Nu er jeg så småt begyndt at kigge efter våddragt og andet udstyr, som selvfølgelig skal være iorden til næste sæson. Jeg har søgt på diverse sider, og har være i surfline i Egå, for at se på deres udstyr. Langt størstedelen af deres produkter var af mærket "GUL" så det var selvfølgelig det som de ville anbefale. Han sagde at en god våddragt koster i omegn af 2500-3000,- som jeg syntes lyder rimeligt.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer med de forskellige mærker, og hvad ville i anbefale?

På forhånd tak


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bedste våddragt på markedet
  • #1   14. okt 2012 hey jeg windsurf og har efter hånden haft mange dragt er vil sige GUL er noget af det der holder best den er ikke helt så flisibe som Quiksilver, oneill og ripcurl. men synd de laver nogen god dragt. har selv Quiksilver CYPHER MEN 5.5/5/4/3 L/SL HOODEDZIP STMR og CYPHER MENS 3.5/3/2 L/SL CHEST ZIP STM og dem er jeg meget glade for men de er os dyre iforhold til gul. Oneill Epic 2mm med korte armer super lækker dragt men ikke den mest holdbar har haft den i 4 måder og den er ved og være fordi men super lækker og sejle med. GUL Gul Vortex 5/3mm super lækker dragt og meget holdbar helt klart den dragt jeg ville andbefale hvis du skal bruge den sommer og vinter. og hvis den mest er til vinter bruge er jeg super glad for min Gul Vortex 6/5/4 bruge den dog kun de helt kolde dage hvor der er -grader smiley

  • #2   14. okt 2012 tjek evt min anonce, jeg har komplet udstyr tilsalg

  • #4   14. okt 2012 tjek nautic surf og ski. de har virkelig mange gide tilbud fra O'niel lige nu, jeg bruger selv en O'Niel psycho. virkelig nice dragt og der er halv pris på dem lige nu smiley


  • #5   15. okt 2012 neilpryde laver også nogen fine... men alle de kendte mærker har gode dragter i det prisleje, det vigtigste er at finde en der passer 100

Kommentér på:
Bedste våddragt på markedet

Annonce