{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  redningsvest
  • #1   27. okt 2012 Jeg skifter hvert andet år patronen og salttabeletten.
    Det værste er nok at du ikke har skiftet tabletten, men patronen holder nok længere men jeg satser ikke på det.

• flemming r
    flemming r Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 21
    #2   27. okt 2012 jeg er mere bekymret over om "blæren er blevet dårlig efter alle de år,. men jeg kan selvfølge skyden den af og se hvad der sker

• #3   28. okt 2012 Jeg har fået oplyst at det er vægten af patronen man skal checke. Og selvfølgelig checke om vesten se ordentlig ud uden skader osv.
    Dette fik jeg at vide fra en erfaren sømand som viste mig rundt på skibet Loa http://www.loa.dk/
    det kræver selvfølgelig at man har en vægt som man kan stole på. Han nævnte ikke noget om at tabletten blev skiftet, men det skader ikke at skifte den.

• flemming r
    flemming r Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 21
    #4   28. okt 2012 takker

• #5   28. okt 2012 Én gang årligt pakker man vesten ud, afmontere Co2 flasken og vejer den. Den skal veje det samme som den vægt der er trykt på den, eller inden for 10 procent.

Der udover checker man tablet samt om der er skader på ballonen.

Skal det være helt rigtigt skal vesten pustes op med tør luft og ligge i 24 og må ikke tabe luft. Dette er ikke let da der skal bruges specialværktøj til at lukke luften ud igen da den ikke må lukkes ud gennem pusterøret.

• #6   28. okt 2012 Iøvrigt er alle tabletter påtrykt en udløbsdato som skal overholdes.

Kommentér på:
redningsvest

Annonce