{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GPS tracker
  • #1   20. nov 2012 Selskabet er "dansketursejlere".

Er der andre der bruger dem.?

Skal GPS'en være fast monteret eller hvad har i?

• #2   20. nov 2012 Iflg. deres betingelser, står der jo kun, at man kan få en billigere forsikring, hvis man har GPS tracker. De skriver ikke at det er et krav.
    Deres tekst:
    "Rabat på forsikringspræmien ved installation af godkendt GPS tracker"

http://www.sejlerforsikring.dk/hvorfor-vaelge-sejlerforsikring

• #3   20. nov 2012 Har godt set at de skriver det, men jeg fik at vide at dette var et krav.

Lidt underligt når båden ikke koster mere.

• #5   20. nov 2012 Hej Brian.

Vi har også tænkt på om det er for meget at betale for at forsikre båden, når den ikke er dyrere.

Men det ville jo være ret træls hvis den blev stjålet.
    Men sådan er det jo. Det er altid svært.

Hvor har du købt din tracker?

• #8   20. nov 2012 hold dig langt væk fra harald nyborgs modeller, det er noget LORT

• #10   21. nov 2012 @jens.

Du skriver at den skal være låst fast til et fast punkt. Hvad menes der med det?

Er det f.eks hvis båden ligger ved en bro`?

• #12   22. nov 2012 Ja det der med at båden kan være forsikret under din indbos forsikring er go nok men det gælder vist kun for en lille jolle med MAX 25 hk ??? men ring til din forsikring og hør inden du regner med noget.
    Jeg har en kammerat der lige har købt en 16 fod jolle med en 50 hk honda på og han grinede ag mig fordi jeg betaler ca 6000 med fuld kasko så sagde han at hans båd gik under hans inboforsikring men jeg bad ham så om at ringe til sin forsikring IGEN det gjorde han så og fik den besked at den KUN dækkedde en jolle med MAX 25 hk.
    MVH hasse

• #13   22. nov 2012 Jeg ringer lige til forsikringen og hører, om den går ind under indbo.

Jeg har i øvrigt lige fået et godt tilbud på en forsikring, uden at jeg skal have en tracker installeret.

• #15   22. nov 2012 att Jens , S
    Tjaaaa det har du da sikkert også en masse erfaring med du som selv har en
    super hurtig båd med en stor motor på !!!!! jeg syntes vi skal lade Allan ringe til sin forsikring og så vendetilbage og skrive hvad de melder ud HER.
    MVH.Hasse

• #17   23. nov 2012 Fik talt med Alka.

Hvis båden skal ind under indboforsikringen er 15 HK maks grænsen.

Så den kunne ikke forsikres der. Men skal give 2600 kr årligt for ansvar og kasko. Det er vel også en god nok pris.

• #19   23. nov 2012 Jeg har alka som forsikring og også gennem et forbund. Så de må have ændret reglerne.

• #21   23. nov 2012 Det er snart ikke til at tage Alka seriøst mere.

Prøvede som Jens skrev at ringe til dem igen. Ringe til forbundafdelingen og fortalte at Jens og jeg havde fået forskellige oplysninger.

Efter at have ventet i 5 min på at hun spurgte andre fik jeg dette svar.
    op til 5,5 meter, maks 25 hk (haveredskaber 15 hk) Ansvar dækker kun op til 5 hk.

Jeg tror jeg vælger at beholde den nytegnede forsikring. Der tror jeg der er lidt mere styr på hvad de dækker og ikke.

Men Jens - Takker for din store indsats smiley

• #22   23. nov 2012 Heldige asner jeg skal slippe 10kg om året for kasko. Så der er kun råd til ansvar hos mig

• #24   23. nov 2012 Mekanikles : 10000 for hvilken båd ? og hvilken sum ? jeg betaler 6700 for min monterey uden selvrisiko , inkl ansvar , og 1 % afgift forsikringssum 300000

• #25   24. nov 2012 hmmm. 10.000 årligt lyder da forkert ??
    Min er forsikret for 120.000
    og jeg betaler årlige ca 6.000 i men en selvrisiko på jeg TROR nok 5000 i tryg forsikring og der er fuld kasko og den dækker HELE året dvs. at den også dækker vintersejlads den dækkedde da jeg seljede på en sten og fik ødelagt min propel og foden på gearkassen og jeg fik en SPRIT ny gearkasse samt en ny propel på og skaden beløb sig til 29.000 hvor min del va 5 eller 6000
    MVH hasse

• #26   25. nov 2012 Hej
    Vores båd vægt 1500 kg og 140 hk er ansvar og kaskoforsikret hos LB (Lærerstandens Brandforsikring) der er ingen krav om tracker eller andet, dog dækker kaskoforsikringen kun fra april til oktober hvis båden ligger i vandet, desuden dækker den også en 2000 kg Brenderup som båden står på om vinteren pris 3600,- kr helårligt max forsikringssum 140000,- MVH Boye
    NB:Ansvarssummen er selvfølgelig langt større flere millioner så vidt jeg husker

• #27   25. nov 2012 lyder fandme billigt ?? men da fedt for dig hvis det er rigtigt
    MVH Hasse

• #28   25. nov 2012 JA selvfølgelig er det rigtigt!

• #29   26. nov 2012 Hey boye
    Jeg har nu undersøgt det lidt mere og fundet ud af hvoffor du kan have en så billig forsikring
    for det første er din båd ikke nogen hurtiggående speedbåd og for det andet er
    du kun forsikret fra april til oktober min er forsikret HELE året og er en speedbåd som sejler over 40 knob det er det det gør forskellen.Omc mekanikkerrens forsikring er dyr fordi han er forsikret det forkerte sted.
    MVH. Hasse

• #30   26. nov 2012 Tak hasse.

• #31   31. dec 2012 Jeg kan så tilføje Pantaenius
    Er forsikret for 75000 incl trailer hele året, kasko plus ansvar for 2600kr pr år

• #32   31. dec 2012 Hvad er det for et lorte selskab der FORLANGER at du skal bekoste en tracker ????? nu har denne tråd da vist nok været lang nok så nu må du sgu spænde badehjelmen og bestemme dig.

Fisker du med din båd ?????
    HVIS JA så melder du dig ind i sjællands småbåds fiskeklub og så kan du tegne forsikring hos tryg for næsten halv og samtidig har flere GRATIS slæbesteder og er FLOT medlemsblad med masser af tips og tricks 4 gange årlig .
    MVH Hasse

• #33   31. dec 2012 Lige et lille tillæg

Jeg havde en skadr med en af mine både der beløb sig til næsten 30.000 og de betalte uden at blinke så JA den er sgu god nok
    Min båd er forsikret for 120.000 og jeg betalet under eller ca 6.000 om året og kan sejle HELE året = ALLE 12 måneder og ikke som i andre selskaber hvor den kun dækker om sommerren.
    MVH. Hasse

• #35   31. dec 2012 @hasse.

Sjovt du altid skal skrive i en underlig tone.

Hvem siger jeg ikke har besluttet mig for at have valgt et selskab.
    Kan oplyse dig om at det har jeg for længst gjort.

Men lad dog tråden være. Måske andre kan bruge de forskellige indlæg til noget

• #36   31. dec 2012 Det blev til PANTAENIUS.

CA. 2500 kr årligt med en kaskodækning på 50.000 kr.

Her kræves ingen tracker.

• #37   31. dec 2012 Du vil IKKE fortryde at du har valgt pantenius. jeg har selv haft dem til min norrdcapp, og da jeg var så uheldig/dum at lave en skade på den, var de ingen problemer med dækningen. Samt de har ingen afskrivnings regler som mange af de lidt billiger selvskaber

• #39   31. dec 2012 Jeg spurte 6-7 steder og stedet var det billigste. Ellers tror jeg at gennemsnitsprisen var omkring de 4000-4500 kr.

Og ja - det er mange penge når båden ikke er dyrere.

Godt nytår smiley

• #40   31. dec 2012 2500 er billigt, og det er trosalt billiger end en motor ved evt tyveri

Kommentér på:
GPS tracker

Annonce