{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.352 visninger | Oprettet:

andreas l
andreas l
Tilmeldt:
25. jul 2006
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

jetski og vandscooter {{forumTopicSubject}}

hej jeg ligger inde med noget som plager mig, skal jeg eller skal jeg ikke købe et jetski. Men mit problem er, hvorfor er det ulovligt at sejle på jetski og er der noget som er lovligt ?

og hvorfor er det politi mestren som bestemmer om det er lovligt at sejle i dit amt, hvis det er ulovligt burde det da være over hele danmark ?

på forhånd tak


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  jetski og vandscooter
  • andreas l
    andreas l Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #1   25. jul 2006 lige et spørsmål til, hvad er bøden for at sejle med sådan nogle ? og konfiskerer det jetski'et ?

  • andreas l
    andreas l Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   25. jul 2006 mange tak smiley som sagt overvejer jeg det også... jeg ved godt, at dem som sejler på jetski ikke altid opfører sig pænt og det er mangel på respekt, men man føler sig lidt forudlempet når man på ferie har ligget og ræset rundt på sådan et, og så kommer man hjem og så er det ulovligt, jeg bor i korsør og vi har sommerhus ud til vandet, hvor der tit er et jetski som ligger og sejler, syntes at støjen er laver end en speedbåd, og så længe at man overholder søfartsreglerne kan jeg ikke se noget problem i det, der er også mange som sejler med hovede under armen i speedbåd, men det er jo ikke ulovligt. (uden at fornærme nogen)

  • #3   25. jul 2006 i får det til at lyde som om at dem som sejler jet-ski er totalt ligeglade med alle andre folk. { jeg ved godt dem som sejler jet-ski ikke altid opfører sig pænt og det er mangel på respekt] det syntes jeg personligt at det er noget mærkeligt at sige. for det første kan man sejle over en person uden at personen kommer i kontakt med skruen, fordet andet larmer de ikke halvt så meget som en v8 båd med udstødning over vandet, og så tror jeg det er de færreste der sejler jet-ski som er lige så beruset som dem der ligger og sejler rundt i deres båd. og det er lovligt at sejle i grenaa. der kan vi sagtens opføre os ordenligt. mvh mads.

  • #4   25. jul 2006 Hej andreas L. Jeg tror ikke at det er noget problem i korsør. Jeg bor selv i korsør og min kammerat har en kombinet jetski/vandscooter og han har ikke nogen problemer, tværdimod folk stopper op og snakker og er meget nysgerrige. Jeg har selv lige købt en vandscooter der kommer i vandet i næste uge og jeg vil da bare opfører mig fornuftigt som jeg altid har gjordt i mine både, så skulle det da ikke være noget problem, så >>go for it<< vi vil godt have flere jet-fartøjer med i korsør


  • #5   25. jul 2006 ja helt klart.. und dig selv den oplevelse at have en jetski, det er total genialt ! ! !
    Jeg har fået 1 bøde på 3 år og man kan gøre meget selv for at undgå at blive meldt og få bøder.


  • #6   26. jul 2006 der er mindst lige så mange speedbåds ejere der sejler med hovedet under armen som der er jetski/vandscooter ejere der gør

  • andreas l
    andreas l Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #7   1. aug 2006 okay det tyder på at det er sjællent at man får følge af en politi båd.. men jeg vil så lukke dette forum ved at sige at jeg køber sådan et jet ski ... så skal jeg have en på opleveren smiley

  • #8   1. aug 2006 Du kan jo lige skrive på min profil når du får en og skal ud vi plejer at sætte i, i halsskov havn, vi sejler tit og der er ikke noget ved at sejle alene (vi sejler dog vandscooter)

Kommentér på:
jetski og vandscooter

Annonce