{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.015 visninger | Oprettet:

Glasfiberarbejde på sjælland. {{forumTopicSubject}}

Nogen der kender nogen / en der har helt styr på glasfiberarbejde og kan lave et større stykke arbejde for mig til en fornuftig pris?

Ny hæk samt dørk i en 18 fods båd.

Har desværre ikke muligheden for selv at lave det.

Er fra Vestsjælland.

Er obs på Vestsjællandsmarineservice.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Glasfiberarbejde på sjælland.
  • #1   24. dec 2012 der er også glasfibersmeden . har set noget han har lavet . det så ok ud .

    (link fjernet)

    nicolai


  • #2   24. dec 2012 Okay Nicolaj han var måske værd at kontakte..

    Gir ham et kald på et tidspunkt.


  • #4   26. dec 2012 jeg kender en privar, som er tidligere bådbygger. han har lavet store både osv. han laver lidt, jeg kan sætte dig i kontakt med ham. han er fra køge / ringsted

  • #5   19. jan 2013 Hvis det er muligt for dig at få båden indendørs så lav det selv med tips og tricks fra olk som har prøvet det for en bådbygger er ALT for dyr uanset om dt er sort eller hvidt.
    jeg byggedde ny hæk og lagde nyt gulv i min shakespeare og jeg tror det sammenlagt stod mig i ca 5-6000 men jeg var i vdbæk og talte med en bådbyhher og han skulle have 22,000 for Hækken ALENE øv øv så jeg valgte at gøre det selv med lidt gode råd fra en som havde forstand på konstruktionen men selve det med at arbejde med lasfiberen er skide nemt når bare temperaturen er på plads
    MVH Hasse
    PS kik i min profil der er en masse billedder og hvis der ellers er noget er du velkommen til at spørge / Skrive


  • #6   19. jan 2013 lille lillæg

    du kan også vente til det bliver lidt varmere udendørs så kan man sagtens stå udefor og lave det men du vil el sikkert gernee have den klar til foråret
    MVH. Hasse


Kommentér på:
Glasfiberarbejde på sjælland.

Annonce