{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Evinrude Ficht RAM Injection (OMC)
  • #1   7. feb 2013 Det er egentlig en ganske god motor og ikke så dårligt som mange mener, de er lidt følsomme ang benzin og benzin slanger et super benzinbiler er et must. De fleste fight med problemer var V6 altså fra 150 hk

• #2   7. feb 2013 hasse ( benzinFILTER ) smiley

• #3   7. feb 2013 min fætter brændte en af, fordi olieblanderen ikke virkede, og alarmen startede heller ikke selvom den ingen olie fik. efter den historie ville jeg hvis jeg skulle købe sån en maskine afmontere olieblander og blande direkte i tanken. det er også det de fleste af skrækhistorierne går på tror jeg

• #4   7. feb 2013 Altså et benzin filter mellem tank og motor? er det for at tage "urenheder" eller skal det skille vand ud? har hørt at ETEC overhovedet ikke tåler vand i benzinen..

• #5   8. feb 2013 Ja et filter der tager vand og skidt. At blande olie i benzin er ikke nogen god ide da det lukker dysserne, skal du selv skrue i den type motor skal du vide hvad du gør,

• #6   8. feb 2013 Er det den på gul og g til 49k du har kig på? Hvis det er tror jeg du skal være ops på benlængde tror ikke det er den rigtige ligner en 25 ben og den skal nok kun ha 20

• #7   9. feb 2013 Ja, det er den jeg kigger på.. Hvad mener du med benlængden?, Motoren er monteret på en elevator..

• #8   11. feb 2013 Det ser ud som at motor og båd ikke passer sammen, så er der Mont elevator for at kompencere, det er ikke optimalt

• #9   22. feb 2013 Well, nu har jeg købt den efter mange overvejelser og timers læsning på nettet..
    som jeg kan konkludere er motoren fin så længe det ikke er en V6 og den har kørt mere end 100 timer..
    Nu glæder jeg mig som en 5 årig til juleaften til at prøve den..

Hvad har i af bud på hvad den kan præstere? den er monteret på en thundercraft nuova 170..

P.S. Bør jeg suge den gamle benzin ud af tanken inden jeg sejler? den er halvt fuld..

• #10   26. feb 2013 Tillykke med dit køb, bare du fylder den helt op inden brug er det fint, filteret på motoren hvornår er det skiftet ?hvis du ikke ved det så gør det for en sikkerheds skyld. topfart ligger sikkert omkring 36-39 knob,

• #11   27. feb 2013 takker for svar.. smiley
    Filter er skiftet og helt nyt..
    Mvh Jens

• René K
    René K Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 1
    #12   23. apr 2014 Hej nu lurede jeg lige lidt på tråden. Jeg er ejer af den farlige model som nogle mener. 150 V6 den går rigtigt godt. Men kan dov ha lidt problemer med og starte den når den er varm, det virker som om starteren slå fra med det samme den lige får fat. Er der nogle som har bøvlet med det? Det skal siges den starter fint når den er kold

Kommentér på:
Evinrude Ficht RAM Injection (OMC)

Annonce