{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.972 visninger | Oprettet:

lars  o
lars o
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22

jetski.. kawasaki 800... hjælp {{forumTopicSubject}}

har endelig besluttet mig for at det skal være en kawasaki 800sx-r.. men har lig en stak spørgsmål.

1: hvor i danmark må man sejle?

2. hvad er der af vedlighold på sådan en? køber en n skal lig siges.

3: skal den skylles igennem efter brug? skal bruges i lillebælt.

4:skal den køres varm ligesom en alm mc?

5: er dele osv. dyre/ er det noget der tit går i stykker?

6. hvor stor bøde giver det hvis man sejler, der hvor man ik må?

7: skal man have noget for at føre den, ligesom speedbåds kørekort til større både?

8: er det noget lort at lave hvis det går i stykker, er det ik bare en mc motor bygget om? laver biler, mc, scooter, bådmotore

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jetski.. kawasaki 800... hjælp
  • lars  o
    lars o Tilmeldt:
    jul 2006

#1   28. jul 2006 8: er det noget lort at lave hvis det går i stykker, er det ik bare en mc motor bygget om? laver biler, mc, scooter, bådmotore i fritiden

• #2   29. jul 2006 Fandme fornuftigt Lars allerførst!!
    Vi er jo nogle stykker som sejler Kawa 800 i lillebælt, så måske vi kan lave nogle fællesture så?
    Den skal lige sejles pænt nogle minutter, men slet ikke i stil med motorcykkel vil jeg mene(har selv kørt MC i 17år)
    Når det er sagt, så går den sjældent i stykker, så længe du ikke tuner på den, det er min erfaring. Selv har jeg brændt over 300liter benzin af i år uden og røre en finger ved noget som helst, og den har levet et hårdt liv vil jeg lige hilse og sige :o)
    Den er meget enkel i sin opbygning, så der er ikke ret meget der kan gå i stykker i forhold til feks en vandscooter. priserne på stumper er ikke vildt dyre, har jeg ladet mig fortælle, men i de 3 år jeg har sejlet, har jeg ikke brugt andet end tændrør.
    Jeg ferskvandskyller min efter hver tur. både igennem motoren, men også selve motorrummet, da der kommer meget saltvand rundt i hele maskineriet. derefter sprøjter jeg den altid med wd 40. Den ligner absolut stadig en helt maskine indvendigt, så det er en god ting at gøre tror jeg.
    Bøden er 1500kr. Men med sund fornuft, og hensyn tagen til andre, er det meget nemt ikke at blive taget/meldt.
    Speedbådskørekort, det er vidst ligemeget, når det alligevel er ulovigt, men det skal jeg ikke kloge i.
    Skriv endelig til mig, hvis du vil vide mere. Se jetskien evt prøve den, hvis du ikke har prøvet en før.

• lars  o
    lars o Tilmeldt:
    jul 2006

#3   29. jul 2006 nu har jeg båd.. så hvis jeg sejler et godt stykke ud fra land med den er der vel ik nogen der klager. men en til videre har politiet ik nogen både selv de låne fiskeridirektoratet, og efter hva d jeg har hørt kan de ik sejle specielt hurtigt.

• lars  o
    lars o Tilmeldt:
    jul 2006

#4   29. jul 2006 lyder jo bare godt. skal lig siges at jeg først køber en til næste sæson. så der kommer nok lidt flere spørgsmål senere. men tak for hjælpen

• #5   29. jul 2006 ingen problemer hvis man sejler dem ud..

• Scary P
    Scary P Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Svar: 1
    #6   29. jul 2006 Der er bar et problem ved jetski, man får ik mange venner... Især ik dem der lægger og sejler frem og tilbage i kolding fjord....
    Det er sjovt for dem der sidder på den, men for alle andre er de mega træls og skulle hør på hvis man slapper a!!!!

• #7   29. jul 2006 Scary P:
    Jeg har nu mange venner.
    Men hvis man opsøger at ville generes, så kan man jo lade sig genere af alt.
    Men hvis man lever lidt efter at vi alle gerne skulle kunne være der, så mener jeg nemt det kan lade sig gøre.
    Jeg ser gang på gang, at nogen akrer op lige ved siden af os, selvom det er tydeligt vi har jetski og vandscootere med. Det er også helt iorden, hvis det er fordi folk syntes det er facinerene at kigge på. Men hvis man så begynder med fakler og tilråb bagefter kan jeg ærlig talt ikke tage det alvorligt.
    Det er jo også irreterende at de store både laver store bølger osv. men det er jo charmen og vilkårende derude.. det hører med.
    Jeg vil ikke mene det er svært at finde et roligt sted i lillebælt, hvis man er til det.

• lars  o
    lars o Tilmeldt:
    jul 2006

#8   29. jul 2006 hvor stækt går sådan en kawasaki???

• #9   29. jul 2006 ret præcis 80km/t

• lars  o
    lars o Tilmeldt:
    jul 2006

#10   29. jul 2006 oki... er det så ik os en sluger

• #11   29. jul 2006 nej det er ikke så slemt.. ihvertfald ikke i sammenligning med feks en vandscooter.. 10-15 liter i timen ved maks prygl, men så går man også til den.

• lars  o
    lars o Tilmeldt:
    jul 2006

#12   29. jul 2006 jeg siger mange tak for hjælpen... i ser nok når jeg er blevet den stolte ejer af en...

• Malthe K
    Malthe K Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #13   3. aug 2006 Hej ..

Jeg er ny inden for dette område, jeg har altid ønsket mig en scooter el. jetski! Jeg er dog kun 16 år, og vil derfor høre ang. nogle regler osv.

1) Skal man have Speedbåds kørekort for at må sejle vandscooter el. jetski?

2) Hvilken en skal man have seadoo el. kawasaki? og hvad koster en brugt, billig, go scooter?

Håber der er nogen der vil hjælpe mig..
    På forhånd tak.

Kommentér på:
jetski.. kawasaki 800... hjælp

Annonce