{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.119 visninger | Oprettet:

Emil P
Emil P
Tilmeldt:
17. apr 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Renovering af båd. {{forumTopicSubject}}

Hej alle på baadgalleri.
Jeg er en ung gut på 17 som har fået interresse i at sejle, da min far sejler lidt, og min onkel er med i søværnet.
Mine drømme går ud på at få en båd der skal renoveres, som jeg kan gå og bruge tid på og sætte mit eget præg på, og det skal helst være en motor sejler lignende motiva 40 som er vist som vedhæftet fil i dette opslag.
er der nogen der kender en side, eller et sted hvor man kan komme og kigge på "skrot både" som dem jeg søger her, eller er der nogen der kender nogle både som motiva 40?

V.h Emil


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Renovering af båd.
  • #2   17. apr 2013 Det er noget af en mundfuld at gå igang med som 17 årig og som første båd.. Du må have ret dybe lommer smiley

  • Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #3   17. apr 2013 Det er bare en tanke jeg har gået med et stykke tid, og ved godt at det er en ordenlig mundfuld. men det skal heller ikke være en båd der er på vej til skrot, og ikke skadet på nogen måder i skroget. det skal være en båd der måske har stået i et stykke tid, og "trænger til en kærlig hånd"

  • #4   17. apr 2013 Dem der trænger til en meget kærlig hånd koster let 100000+

  • Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #5   17. apr 2013 Hvorfor er det at vi er inde på priser, jeg havde noget spørgsmål som bliver svaret på pengemæssigt. pengene er ligegyldig, prøver bare at få hints og råd, og måske hjælp til at få min drømmebåd til virkelighed på et tidspunkt!!!! smiley


  • #6   18. apr 2013 Fordi man skal krybe før man kan gå..

    Men ellers er svaret på dit spørgsmål NEJ.


Kommentér på:
Renovering af båd.

Annonce