{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Navigation/søkort
  • Per K
    Per K Tilmeldt:
    jul 2018

    Følger: 14 Emner: 4 Svar: 9
    #2   22. maj 2019 Ok Morten, den havde jeg også kigget på, men har lige et pr spørgsmål vedr. den.....

    * ved du om den er så detaljeret at dybtegangen for Gudenåen etc. er vist?

    * skal man have et andet program/App for at kunne bruge det (håber du ved hvad jeg mener, ellers skriv gerne/endelig!)?


  • #3   22. maj 2019 Jeg har Boating HD fra Navionics, den som Morten R nævner og vedlagt et screenshot,
    Jeg er yderst tilfreds med den, bruger den selv på Roskilde Fjord.

    Jeg kiggede lige på app'en, og fandt Randers Fjord, det ser fint ud på appen.
    Jeg er ikke sikker på at hele Gudenåen er med i appen, kan ikke rigtigt finde det i appen, men jeg har heller ikke det store kendskab til Jylland smiley
    Er der nogle søer i tilknytning til Gudenåen du er interesseret i?


  • #5   22. maj 2019 Prøv at tjekke Garmins Topo danmark . jeg har selv den gamle version på en Garmin Nuvi og det virker perfekt til f.eks Silkeborg søerne den viser dybder og kort . og så er det smart at det self. også viser landkort.

  • Per K
    Per K Tilmeldt:
    jul 2018

    Følger: 14 Emner: 4 Svar: 9
    #6   24. maj 2019 Tak for alles indspark 👍

  • Per K
    Per K Tilmeldt:
    jul 2018

    Følger: 14 Emner: 4 Svar: 9
    #8   24. maj 2019 HA HA....ja det tror jeg på smiley Men det kan vi vel også selv blive, hvis vi har snøren ude!


  • #9   7. apr 2020 Er der nogen som har gode erfaringer med Silkeborgsøerne (Julsø, Borresø og Brassø) i forhold til hvilke kort/apps som viser dybder her?

Kommentér på:
Navigation/søkort

Annonce