{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.734 visninger | Oprettet:

Ny imperller men intet vand {{forumTopicSubject}}

har lige skiftet impeller på min suzuki 4 hk. Til min overraskelse kom der intet vand ud af sladrehullet da jeg havde samlet den. Af med lortet ingen og så en skruemaskine på akslen og så i vand med gearhuset og der kommer fint med vand ud af vandpumpen. så prøvede jeg at puste i sladrehullet og konstaterede at der kommer luft igennem, problemet er bare at det ikke kommer ud i enden af røret ( i benet ) hvor vandpumpen bliver sat på og det skulle det vel gerne ikke ?

det kommer ud længere oppe kan jeg høre.

nogle der har haft samme problem ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny imperller men intet vand
Kommentér på:
Ny imperller men intet vand

Annonce