{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tablet som gps
  • #1   18. jun 2019 Jeg har selv lavet denne video om emnet .

https://youtu.be/fxbYRK4F4as

• #3   19. jun 2019 Vi bruger en Apple iPad Pro 9,7" 32GB WiFi+Cellular som vi fandt brugt på DBA for en lille tusse.
    Virker perfekt, plus vi kan se F1 og GP når vi er ude på de dage hvor det bliver sendt.
    Vi tabte den for et stykke tid siden og fik smadret skærmen....... fuuuuuuck øv ... men det kostede sgu kun 500 at få skiftet ... så de kan rep for billige penge.

• #4   19. jun 2019 iPad, er den med indbygget gps ?

• #5   20. jun 2019 WiFi+Cellular er med GPS, mener også at der er ipads uden GPS.
    Sååååå der skal man nok liiiige tjekke det inden man gør et "godt" køb og så står med en uden ! ! !
    Nu er jeg jo i den ældre ende af folk herinde ( de utrolig kloge smiley ) så alt det der har med eletronik ( internet og sådan noget ) er jeg IKKE helt opdateret med, så det er min søn der står for alt det.
    Det var også ham der sagde at hvis jeg fik et extra data sim kort tilknyttet min mobil og dens nummer .... ja så havde vi internet på båden, for jeg brugte jo ikke en skid af den data jeg havde til rådighed ( tror det var 0,3 % i snit over 3 måneder af hvad jeg havde til rådighed af data ) jeg syntes det er for småt på tlf, så det gider jeg ikke
    Det var derfor vi valgte den ipad, men mener altså at det ikke er nødvendigt at der er til sim kort i den ... mener at GPS virker uden sim.
    Men hvis du kun skal bruge GPS/kort, og ikke alt andet.... så kik efter en plotter, gerne en der kan koples op over NEMA 2000, så har du mulighed for at lave et helt netværk med andre instrumenter der så kan samarbejde, det er et fedt system (nogle motore kan også koples op på NEMA så alle data kan aflæses på skærmen )
    Vi har det ikke endnu, men arbejder os hen imod det, også fordi vi gerne vil have radar osv... men vi beholder altså Ipad pga nettet.. så vi vil gerne ende med en (måske 2) skærm(e) hvor ALT kan vises, bare det er koplet op på NEMA 2000.
    Undskylder på forhånd ... for måske lidt huller i forklaringen.. det er genfortalt som jeg har forstået det.....
    Med venlig hilsen
    Data geniet smiley

• #6   22. jun 2019 Samsung Galaxy Tab Active 2 er en robust og vand- og støvafvisende tablet, til ca 3200,- kr. Den har haft et par år på markedet, så det er ikke en helt ny model. Men formoder specifikationerne kan køre diverse apps? Men det må du hellere selv tjekke ud.

Har den IKKE selv, da jeg er tilfreds med Navionics søkort på min smartphone.

Kommentér på:
tablet som gps

Annonce