{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sejlads v storbælt ? Farligt?
  • #1   31. maj 2013 Jeg hørte det samme dog bare om Lillebælt.....folk mener jo man skal ha en kæmpe færge med 5000 hk....men altså min 14 fods jolle med 15 hk klarer fiiiint den sag:D - strømmen mærker jeg sq ikk noget til...men kan da ikke sige noget om, om det er anderledes ved Storebælt.

• #2   31. maj 2013 det kommer vel an på hvilket vejr man gå ud i smiley

• #3   1. jun 2013 har lige sejlet fra skælskør til næstved . kun på instrumenter... spændende... men for pokker hvor var vandet dejligt , næsten stuegulv . i modsætning til 1 m bølger ved stigsnæs til middag

• #4   1. jun 2013 Alle farvande er vel farlige, hvis man ikke sejler med hovedet?? Sejler selv i Nyborg og syntes ikk det er meget anderledes end svendborg og Lillebælt? Bare man har respekt for det ? smiley

• #5   1. jun 2013 Ingen af de omtalte steder er specielt farlige.
    Skal du prøve noget der er farligt så vil jeg foreslå Agersøsund når hjerneblødningen der sejler Omøfærgen kommer sejlende. Selvom du ligger og fisker udenfor hans rute, så kan han sagten finde på at jagte dig alligevel.

Eller så kan man prøve Karrebæksminde i industriferien, når folk ligger og venter på at broen skal åbne. Utroligt at folk kan være så hjerneforladte som de er, bare fordi de skal ligge stille i måske 5 min og vente på en bro åbner.

profilbillede
  • #6   1. jun 2013 Det eneste jeg lige kan komme i tanker om, er hvis du er ude en dag med rigtig go vind og så strømmen vender..så kan søen blive ret krap på kort tid.
    Ellers tror jeg såmænd ikke storebælt er mere "farligt" end andre steder, hvis ellers man bruger sin sunde fornuft...

Kommentér på:
Sejlads v storbælt ? Farligt?

Annonce