{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.108 visninger | Oprettet:

Er det her dyrt? {{forumTopicSubject}}

Har fået tilbudet på dette

Yamaha motor 90 hk fin stand med nyt olie og tændrør

Komplet styring og gas gear.
Med power trim

For 6000 kr. Motoren har lige sejlet på en anden båd. Så alt er komplet og lige taget af.


Er det dyrt ?
Har kigget lidt på dba og de gule sider og har ikke fundet noget til under 10000 kr som matcher


Samme model som billedet.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det her dyrt?
Kommentér på:
Er det her dyrt?

Annonce