{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.670 visninger | Oprettet:

Peter H
Peter H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Kundeservice i Holbæk Bådcenter {{forumTopicSubject}}

Der er mange niveauer på kundeservice.

Jeg blev ringet op af vores søn i går, lørdag kl. 13:54 , han stod i Holbæk Bådcenter og skulle have en dyse til påhængsmotoren, det kunne ekspedienten ikke umiddelbart hjælpe ham med og bad derfor om et serienummer på motoren, det sms'ede jeg til ham kl. 13:59 , kl.14:02 ringede jeg og spurgte om han havde modtaget det - svaret var : "Nu er det ligemeget , vi blev smidt ud af butikken da det var lukketid kl. 14:00."

Jeg ved godt at kunder der kommer ind ad døren kort før lukketid er irriterende, men så må man da lukke indgangen ti min. før så kunderne kan ekspederes færdig inden lukketid, istedet for at afbryde ekspeditionen, eller også skulle man overveje at udbetale løn for et kvarter efter off. lukketid.

Dette var jo bare en lille dims til måske kr. 40,- , men den næste ekspedition kunne jo være den RIB med et par fede motorer som han ønsker at at erhverve sig som noget af det første når han er færdig med sin dualuddannelse som skibsofficer på SIMAC , det bliver næppe Holbæk Bådcenter der kommer ind i billedet her.

Gu' ved hvad mine patienter ville sige, hvis jeg afbrød midt i en behandling der trak ud, med en besked om at det nu var fyraften ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kundeservice i Holbæk Bådcenter
  • #1   16. jun 2013 Der findes også mange niveauer af kunder.
    Holbæk bådcenter har åbent fra 10 til 14 om lørdagen.

Hvorfor kommer man kl 13.50 for at købe en dyse, uden at medbringe oplysninger om motoren.
    Havde han nu har alle oplysninger med, så havde han nok også fået den dyse med hjem inden lukketid, såfremt de havde den på lager.

At lukke for indgangen et stykke tid før lukketid, virker alligevel ikke nogen steder, og skulle man være i tvivl, så kan man bare køre en tur ud i lufthavnen.
    Her står der hele tiden folk og brokker sig over at de ikke kommer med deres fly fordi de er kommet for sent, og de mener alle at det ikke er deres egen skyld.

• #2   16. jun 2013 Kender ikke butikken, da jeg kommer fra det "mørke" Jylland.
    Men hvis jeg var blevet udsat for dette, ja så kom jeg der aldrig mere.
    Og det er bedøvende lige meget om klokken er 13:50 eller 13:59 når jeg går ind gennem døren.

• rasmus T
    rasmus T Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 63
    #3   16. jun 2013 fuck nogle spasser os holbæk

• #4   16. jun 2013 Det gør man fandme bare ikke lige meget om det er en møtrik eller en motor kunden kommer for at købe.. Sikke en måde at drive forretning på..

• #5   16. jun 2013 holbæk bådcenter er IKKE kendt for at have kundeservice... hverken på den ene eller den anden måde... har brugt dem 2 gange .. og begge gange måtte jeg selv oplyse partnr på den del jeg skulle bruge + jeg måtte vente over 1 måned på stumperne fordi de ikke lige gad bestille dem...
    bruger dem heller ikke i dag...

• #7   16. jun 2013 Jeg har ikk spor dårligt at sige om Holbæk bådcenter,har handlet der et par gange,godt nok på nettet...super service.købte nogle superruller til min Galaxy trailer,
    Men da di ikk hade flere hjemme af dem med 4 ruller fik jeg bare dem med 6 ruller
    Til samme pris,så ok her fra.

• Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   16. jun 2013 Jeg har handlet i Holbæk Bådcenter med lange mellemrum i hele mit søsportsliv, jeg har foretrukket Masnedø eller København selvom det er dobbelt så lang for mig. Hver gang jeg har været der er jeg kørt derfra med en følelse af at være kommet til ulejlighed, man oplever meget sjældent et 'goddag', et venligt smil når man kommer til kassen med sine varer, for ikke at sige et 'farvel og tak' når man går.
    Jeg tror der er et dårligt arbejdsklima og -kultur i det firma og at det afspejler sig i personalets væremåde overfor kunderne, eller også er de bare meget bevidste om at de er enerådende på hele Nordvestsjælland og derfor ikke behøver bekymre sig over om kunden går til konkurenten.
    At sønnen kørte ind der, skyldes kun at han skulle forbi Holbæk på sin vej videre, nu har han bestilt dyse og andre ting over nettet i stedet, men ikke i Holbæk smiley

• #9   16. jun 2013 Tja, har lidt blandede forhold til dem.. Har købt en masse sikkerheds udstyr (veste mm.) og fik det til en kanon pris. Nu har jeg en evinrude ficht ram motor som jeg spurgte lidt ind til og manden der ikke var mekaniker sagde straks at denne motor var et lig.. Nu har jeg selv sejlet med den omkring 100 timer og har intet dårligt mødt om denne motor.. Den sejler bare og starter som en mis..
    Tror de er lidt farvede af deres egne mærker..
    Ellers udemærket service fra et nogle sjove sælgere...

• Preben P
    Preben P Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #10   29. jul 2013 ja jeg kender dem godt,jeg købte en motor til 25000 kr der var defekt med møg og besvær fik jeg en ny meget dårlig service,der handler man kun en gang

• #11   31. jan 2014 Det er da rat at vide, skulle ellers op for at købe et nyt køleskab, da de ikke vil sende det, bliver så ikke der jeg handler. Tak for kaffe.... smiley

• #12   31. jan 2014 Albright så smiley

Kan I anbefale nogle gode butikker på Sjælland?

• #13   31. jan 2014 nope... osse min lokale ( marineland ) er nogen fjolser

• #14   31. jan 2014 Hehe. Så bliver det bare ebay igen.

• theWSU .
    theWSU . Tilmeldt:
    jul 2008

Både: 3 Emner: 39 Svar: 217
    #15   31. jan 2014 her i Jylland er der flere fine steder... :o)

• Bjarne M
    Bjarne M Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #16   31. jan 2014 Eks.
    www.efi-esbjerg.dk
    Det er et meget behagelig sted at komme... Og de har sku alt mellem himmel og jord.

• Ole H
    Ole H Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #17   21. mar 2014 Prøv engang at checke SVB.s hjemmeside. SVB ligger i Bremen, deres katalog er både på engelsk og tysk, det er en af Tysklands største webbutikker. Priserne ligger generelt 30-40% lavere end i DK. Bestillinger leveres til DK på 3 dage, koster 6.90€ i fragt og leveres til døren med kurer. Jeg har handlet der i flere år og har kun godt at sige.

• #18   21. mar 2014 Kan da så os nævne et sted i Jylland der er mindst lige så ringe ! Havne service i Horsens er kendt for aldrig at overholde sine aftaler og ikke ringe tilbage til kunder eller overhovedet at tage deres telefon! Og når de laver en fast pris inden en opgave kan det sagtens bliver tit dyre ! Og så ved jeg at de har en rigtig dårlig indstilling til hvordan man behandler ansatte..

Kommentér på:
Kundeservice i Holbæk Bådcenter

Annonce