{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Motornummer"
Motornummer og overgang
Hejsa jeg har en gammel Mercury 90 3 cylinder to takter Men jeg kan simpelthen ikke finde motornummeret andet end en blank cirkel hvor der står nogle tal i men kan ikke rigtig få noget data fundet...
Hejsa jeg har en gammel Mercury 90 3 cylinder to takter Men jeg kan simpelthen ikke finde motornummeret andet end en blank cirkel hvor der står nogle tal i men kan ikke rigtig få noget data fundet...
Skrevet af: Søren S - 19. mar 2024
Skrog- og motornummer?
Hej med jer Jeg skal oplyse skrognummer + motornummer til mit forsikringsselskab. Jeg kan simpelthen ikke finde noget nummer nogen steder på min båd, det er ældre sag og jeg kender hverken navn el...
Hej med jer Jeg skal oplyse skrognummer + motornummer til mit forsikringsselskab. Jeg kan simpelthen ikke finde noget nummer nogen steder på min båd, det er ældre sag og jeg kender hverken navn el...
Skrevet af: Casper B - 10. jan 2014
Motornummer på Bedford 330D
Er der nogen der kan sige mig, hvor jeg skal lede efter motornummeret på sådan en fyr?
Er der nogen der kan sige mig, hvor jeg skal lede efter motornummeret på sådan en fyr?
Skrevet af: Leif B - 30. aug 2019
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- reparation af tv 2.000 kr.
- Install a spotlight in leaving room 500 kr.
- Håndvask sidder fast 625 kr.
- Hæng hylder op 930 kr.
- Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
- Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 90 Emner: 75 Svar: 1.188
Men ellers er der stemplet en nummer ind i en af frost propperne, hvis det også mangler... ja så er man på skidren ... for så er det næsten sikkert at den ikke er helt som den skal være... kryds finger for at prop nummer er der... ellers ingen forsikring og sikkert varm
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 90 Emner: 75 Svar: 1.188
maj 2019
Følger: 14 Følgere: 30 Emner: 9 Svar: 18
Ja, den plade er der ihvertfald ikke.
Jeg må have hatten af på motoren og se om jeg kan finde noget derinde. Frostpropper..... aner ikke hvordan de ser ud, har googlet dem, og har da en ide om hvad jeg skal kigge efter nu.
Motornummer