{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.400 visninger | Oprettet:

Båd-auktion ?? HVOR {{forumTopicSubject}}

hej derude. sidder og tænker på om der ikk findes båd-auktioner nogen steder, og evt over nettet ? som vi har bil-auktioner ville det jo være ideelt inden for det maritime. Står nemlig og skal ha købt en anden båd, så vil håbe der er nogen derude som kan hjælpe mig ?? - go sommer !

mogens

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Båd-auktion ?? HVOR
  • #1   17. jul 2013 Jeg følger lige med..;-)

• #2   17. jul 2013 vi mangler bare at de kloge folk byder ind med noget brugbart smiley

• #3   21. jul 2013 Når ordet auktion bliver brugt tænker folk straks der kan gøres en røver-handel, men ved blot at sætte sig ned og finde ud af hvad man skal bruge og se på priser er det jo ingen sag og se når der kommer noget op på markedet her eller dba noget som er pengene værd, almindelig sund fornuft.
    Mig bekendt findes der ingen båd-auktion i danmark som der gør med biler.

• #4   21. jul 2013 Man har vel aldrig været for fin til et super tilbud, ku jo være man var heldig. Har os købt en nu, efter at ha støvsuget markedet. Der er os mange fornuftige både tilvalg lige nu

• #5   21. jul 2013 Der findes campen auktioner, i Randers, som ca 2 gange årligt har en del både med i deres auktioner, men der er ikke nogen " nyere " både med men det er jo ofte købt som beset smiley jeg har været oppe og kigge et par gange i forbindelse med køb af andre ting.

Kommentér på:
Båd-auktion ?? HVOR

Annonce