{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.105 visninger | Oprettet:

problemer med hydraulik styring {{forumTopicSubject}}

Hej derude,

Har lidt problemer med mit styretøj, da den taber hydraulik olien! Den har før tabt olien så styretøjet skulle udluftes, dog uden jeg kunne spotte hvor det kom fra, så jeg hældte noget mere olie på, og efter 3 uger lå der pludselig olie i bunden af båden igen, og det viser sig at komme ud i det lille halv runde hul I bunden af rat navet.

Nogen der har været udsat for noget lign. Som kan svare på, hvorfor olien løber ud fra det hul?

Mvh Esben


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  problemer med hydraulik styring
  • #1   24. aug 2013 Mon ikk det er en bøsning/oring der er defekt.det var det på mit helt nye hydralikstyring.;-(.. Di kan også blive stive med tiden.

  • #2   24. aug 2013 Hejsa. Det er selve bunden af pumpen, olien render ud af, og det skal det selvføgelig ikke, så der må være en utæthed et sted, du kan være heldig, at det er der hvor en af afgangene er skruet i, eller lign, så er det bare at give dem noget teflontape. Det kan også være pakningen mellem bagstykket og selve pumpen, så der er lidt forskellige muligheder at undersøge..

    Du bliver nødt til at afmontere ratpumpen, og skrue bagenden af pumpen, og se om du kan se noget unormalt, ellers må du have trykprøvet pumpen.

    Held og lykke med reparationen.



Kommentér på:
problemer med hydraulik styring

Annonce