{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.428 visninger | Oprettet:

bruger du vest på tube? {{forumTopicSubject}}

ja et lidt generelt spørgsmål til folket....jeg bruger kun vest ved vandski og wakeboard.....
synes man slår sig hårdere når man ryger af en tube med vest på end hvis man kun har våddragten

ved ik om det er fordi man har mere modstand når man rammer vandet og derfor bliver bremset hårdere når man har vest på


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bruger du vest på tube?
Kommentér på:
bruger du vest på tube?

Annonce