994 visninger
|
Oprettet:
Symboler osv. {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har lige nogle spørgsmål hvis man f.eks ligger for anker om dagen så skal man have en kugle ude forskibs og afgive et kort signal med hornet efterfulgt af et langt og så et kort signal igen men hvor fanden sætter man den kugle fast hvis det er en motorbåd??? Og hvor tit skal man afgive det føromtalte lydsignal??? Ydermere så skal man om natten vise sidelys et agter lys og 2 toplys et bag på båden og et foran på båden men igen hvor fanden sætter man det forreste lys fast hvis det er en motorbåd??? Jeg er noget forvirret
jun 2019
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 197
aug 2018
Følger: 11 Følgere: 103 Emner: 28 Svar: 236
sep 2006
Følger: 29 Følgere: 92 Både: 5 Emner: 23 Svar: 314
Jeg er af den opfattelse at ligger man for anker tæt på land giver det vel sig selv?
aug 2018
Følger: 11 Følgere: 103 Emner: 28 Svar: 236
dec 2007
Følger: 1 Svar: 6
hvad er det for en dum smart bemærkninger at komme med. Når ja du er en af dem der kan huske det hele. Så kan du hjælpe manden med det han spørger om
apr 2011
Følger: 1 Både: 1 Svar: 1
det lyder som om der er en masse andet du kunne få gavn af at vide, som man kan lærer ved at tage et duelighedsbevis...
det er jo alt alt for omfattende at uddybe 35 år;s erfaring på søen, som er kommet efter diverse beviser og prøver, taget på aftenskole etc etc...
måske ville "rene" svarer sådanne, og holde den pæne tone...
god vind
Symboler osv.