{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.445 visninger | Oprettet:

HJÆLP Rolf T {{forumTopicSubject}}

så er den gal igen når man kigger ned på min motor er der en lille beholder med noget rødt olie i den sidder nede ved kileremmen og der går 2 slanger fra den,så kommer spørgsmålet til dig,hvad er det for olie,for den mangler lidt.
glemte lige at sige det er en mercruiser 3,0L - 4 cyl


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP Rolf T
Kommentér på:
HJÆLP Rolf T

Annonce