{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Vandscooter tager vand ind ? {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude i det god vejr igår, det blæste 14-15m/s så bølgerne var sjove, men min kawa tager vand ind under sædet når jeg lander lodret med "røven" nedad, selvom der er en fin gummipakning imellem. Min lænse pumpe (standart der sidder forbundet til jetpumpen) kan tilsyne ladende ikke nå at suge det ud når jeg ikke holder fuld gas på, hvilket der er lidt svært i 2 meter høje bølger. Er der andre der har dette problem ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vandscooter tager vand ind ?
  • #1   5. sep 2006 Kunne det evt. være fordi luftindtaget til motorrummet sidder under bagerst sædet? Og når du så dypper røven kommer indtaget under vand mens motoren suger luft ned i motorrummet...?

(Fejlen kan sidde i gashåndtaget :o) , Gi nu rigeligt med gas!! så når den ik at dyppe røven når den lander!)
    Hold gassen oppe inden den lander, så bliver plasket/skraldet ik så voldsomt.

Fed Jet ellers :o)

• #2   6. sep 2006 Jeg tror IKKE at det er gassen der problemet :o). Jeg lander ikke sådan normalt, men det kan jo ikke undgås at det sker en gang imellem og så har jeg ikke lyst til at ligge midt i storebælt med en scooter fyldt med vand til briste punktet og i kuling. Min kammerats (Dennis J) kawa tager ikke vand uanset hvad vi gøre med/ved den. Jeg må bare have en sekundær pumpe. Sejle i bølger det skal den BASTA!.. :o)

Kommentér på:
Vandscooter tager vand ind ?

Annonce