{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skrotning af trailer
  • #1   20. aug 2019 Af med plade og op til skat med plade og reg att ( skru først pladen af hos huggeren smiley )
    Så får du et stempel på at den er afmeldt hos dem .... og hugger/jernplads modtager den.
    Hvis der ikke er papir og plader på den, kan du få et lille problem hos en hugger, da de (SKAL ) se papir på at det er din ( reg att ) ellers er der noget med at de ikke må modtage den ( hvis nu den er stjålet/efterlyst ) .... meeeeen det er ikke alle der gider det bøvl, så måske ! ! ! en meget god regel ... hvis nu ens egen lige forsvinder, så er der mulighed for at den kommer hjem og ikke bare skrottes efter brug, men pisse besvæligt smiley smiley

• #2   20. aug 2019 Sælg den som ophaler vogn uden plade smiley problem løst

• #3   20. aug 2019 Den skal bare i metalcontaineren på genbrugspladsen, det er i alt fald sådan jeg har set de gør i Kolding, Gejlhavegårdsvej. En mand kom med en fin trailer, spændte fra og rendegravermanden løftede den op og kvaste den. Jeg var pisse ærgerlig, for der sad fine hjul på som jeg godt kunne bruge, men alle genbrugspladsens ordensnisser stod og overvågede ritualmordet på den stakkels trailer.

• #4   20. aug 2019 hvad er det for en trailer du vil af med, måske interesseret,,,

• #5   20. aug 2019 Ok - mange tak.
    Att Kurt. Det er faktisk en havetrailer og ikke en bådtrailer.

• #6   21. aug 2019 Ok,,,, 👍

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    jul 2018

Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 33
    #7   21. aug 2019 På Facebook med den, der er sikkert nogen der vil give et par hundrede for den, hare husk at afmelde den, for din egen skyld,.
    Solgte engang en trailer, og 8-9 senere ringede politi og sagde at jeg skulle fjerne min trailer da den stod ulovligt, på Fyn, jeg bor i Nordjylland

• #8   21. aug 2019 Hvis du har en vinkelslibe, så køb nogle skæreskiver til den og del den i håndterbare stykker, og smid den i jernkassen på genbrugs pladsen.

• #9   22. aug 2019 Jeg kontaktede først genbrugspladsen og de ville ikke have den.
    Så kontaktede jeg en jernhandler på Kolding Havn. De vil give et par hundrede for den, så den ryger derned :-).

Tak for hjælpen.

• #10   22. aug 2019 "har du jern eller metaller til skrot, Yvonne på havnen betaler godt"... frit efter radio skala reklamen

Kommentér på:
Skrotning af trailer

Annonce