{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

ophejsning af bvåd {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Her til foråret skal jeg ha bundmalet min båd, og i den sammenhæng havde jeg tænkt at det var supersmart at krane den op så man havde fri adgang til bunden, men kan det overhovedet lade sig gøre uden at hejse den op i stropper under bunden ?

Øjerne til fortøjring kan vel næppe holde til at hejse båden op i den fri luft? Der er tale om en 17 fods Askeladden 525 excel den vejer ca. 1000 kg med motor.

Nogen der har erfaringer eller ideér til mit lille maler projekt?

Mvh Esben

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytterengøring 2.000 kr.
  • Brolægger 6.000 kr.
  • Udskift 2 stopventiler 600 kr.
  • Nyt strømudtag til lampe 1.000 kr.
  • Cleaning 1.440 kr.
  • Pudset vinduer 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ophejsning af bvåd
  • #2   24. jan 2014 Det er da bare at klodse den op men en lille klods under kølen for/bag og så et par sidestøter...bagefter flytter du bare båden nogle cm frem og så maler der hvor klodserne var..

• #3   25. jan 2014 En af mine tidligere både, trak jeg af traileren, og spændte den op under min carport. Se billede. Så kunne man også få renoveret traileren over alt, samt plads til at bundmale.

profilbillede
  • #4   26. jan 2014 måden at bundmale en båd på trailer er at male alt hvad man kan lade det tørre og så løsne spillet 30 cm bakke 3 m med båden klodse bremsen , vupti båden flytter sig 30 cm og du maler lader det tørre og spiller båden på plads.

• #5   26. jan 2014 hej på mit firma har vi en autolift uden for vi løfter bådene på det er mega lækkert smiley

• #7   27. jan 2014 Jens s. Var også hvad jeg havde forestillet mig, og når man både skal slibe grunde og male, bliver det lidt en uoverskuelig omgang syns jeg.

• #8   27. jan 2014 ja hvis den skal fra bunden af , kan den lægges af på europapaller. .

• #9   27. jan 2014 Hvis du skal slibe, grunde og male så ville jeg sgu også ligge den af på et par pakker og ligge den skrå og tage en side af gangen.. Det gør jeg når jeg skal Bundmaler fra start af.. Men hvis den er Bundmaler i forvejen skal du jo ille gøre andet end at vaske den ned med en højtryks renser og lade den ligge på traileren og male den og lade det tørre og rykke den lidt tilbage og male det sidste..

Kommentér på:
ophejsning af bvåd

Annonce