{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.673 visninger | Oprettet:

fra 2-takt til 4-takt {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at udskifte min 60hk 2takt (mariner) til en 4takt 75hk (mariner).
Men da jeg bruger båden til hygge og sjov på vandet med badering og sådan ville det så være en god ide?
Kunne godt tænke mig en smule mere topfart og nyere motor så har fundet en fra 2000.

Men kan det svare sig? Hvor meget hurtigere vil den sejle?
Har læst lidt omkring at 2 takt er bedst at bruge til vandsport. Men er der stor forskel?

håber i kan hjælpe lidt da jeg er ny inde for denne hobby smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fra 2-takt til 4-takt
Kommentér på:
fra 2-takt til 4-takt

Annonce