{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.770 visninger | Oprettet:

FiskeFjæs
FiskeFjæs
Tilmeldt:
22. mar 2009
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 36

Opbevaring af båd? {{forumTopicSubject}}

Hej er igang med at købe en 15 fods speedbåd, men har et problem med opbevaring indtil jeg kommer ud i det nye hus, er der nogen der ved hvor man kan få opbevaret sådan en båd uden trailer? Dvs den skal stå på kølen med 2 dæk på hver side til at holde den lige med. Den skal opbevares til den 1 maj så kan jeg selv flytte den. Jeg tænker at der må være en der kender en landmand med en stor grund på sjælland hvor den lige kan ligge de 2 måneder for en 600 kr?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Opbevaring af båd?
  • #1   27. feb 2014 Du måtte gerne ved mig..men der er lidt langt til nordjyland smiley

  • FiskeFjæs
    FiskeFjæs Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 36
    #2   27. feb 2014 Hehe ja det er nok lidt for langt hehe, og så kommer der lige en bro i vejen smiley

  • Sonny H
    Sonny H Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 46
    #3   27. feb 2014 må den gerne lægge på en græsmark? jeg lægger med en ret stor græsmark ved Kalundborg hvis det skulle ha intresse. den kan også komme ind og stå i en carport hvis det er bedre.


  • FiskeFjæs
    FiskeFjæs Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 36
    #4   27. feb 2014 Hej sonny, en græsmark er fin hvis folk ikke lige kan se den fra vejen smiley mere så den ikke bliver stjålet inden den bliver flyttet smiley

  • Sonny H
    Sonny H Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 46
    #5   27. feb 2014 altså jeg bor meget langt ude på landet. men så ville jeg nok ta carporten hvis det er. der stå min egen under om sommeren og der er aldrig sket noget med den. men altså du kan da komme ud og kigge om det var noget hvis det er.

  • FiskeFjæs
    FiskeFjæs Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 36
    #6   27. feb 2014 Hvis du har plads i din carport ville det være luxus smiley men tænkte at den skulle stå med kølen på nogle træstykker og så 2 dæk på hver side for at stabilisere den, og kalundborg ville være perfekt for det er i det område jeg skal bo smiley men ville de 600 kr være ok og så henter jeg den hos dig 1 maj? Smid evt tlf nr i pb så kan vi lige skrives sammen der smiley

  • Sonny H
    Sonny H Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 46
    #7   27. feb 2014 jamen der er plads min båd stå nemlig ikke under den om vinteren. jeg har nogen dæk og lægge herude du kan bruge da de er brugt præcis til det samme. og eller smid et dæk i snuden og 2 stks i hver side bagi. det gjorde jeg med min.

    jamen de 600 er fint for mig og den kan sagtens stå der til den 1 maj. 22738673 du skriver bare på det nummer så kan vi lige aftale noget nærmer hvis det er.


  • FiskeFjæs
    FiskeFjæs Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 36
    #8   27. feb 2014 Det lyder sku super smiley tak for hjælpen skriver en sms når jeg kommer hjem

  • Sonny H
    Sonny H Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 46
    #9   27. feb 2014 jamen så lidt da. jeg har masser af plads så kunne lige så godt hjælpe til jo smiley men du skriver bare smiley

Kommentér på:
Opbevaring af båd?

Annonce